Muziek / Muziekgames / Knock-out: 1974
zoeken in:
0
geplaatst: 14 december 2011, 21:52 uur
sheep67 schreef:
1-2 ze hebben status maar Kraftwerk trekt me niet aan..........
1-2 ze hebben status maar Kraftwerk trekt me niet aan..........
Misschien ook wat te voorbarig van mijn kant. Dat album van Supertramp heeft een aanzienlijk hoger gemiddelde en heeft denk ik toch aanzienlijk meer kans op de eindzege. Ach, we zullen wel zien.

0
geplaatst: 14 december 2011, 21:54 uur
wibro schreef:
Misschien ook wat te voorbarig van mijn kant. Dat album van Supertramp heeft een aanzienlijk hoger gemiddelde en heeft denk ik toch aanzienlijk meer kans op de eindzege. Ach, we zullen zien.
(quote)
Misschien ook wat te voorbarig van mijn kant. Dat album van Supertramp heeft een aanzienlijk hoger gemiddelde en heeft denk ik toch aanzienlijk meer kans op de eindzege. Ach, we zullen zien.
Helemaal met je eens........ik denk dat Crime of the Century een grote kans maakt op de eindzege en dan in de finale tegen Natty Dread
(beide albums 4.0*)
0
geplaatst: 15 december 2011, 02:35 uur
0-1
3. Funkadelic - Standing on the Verge of Getting It On vs Eric Clapton - 461 Ocean Boulevard
1-6 techniek versus gevoel
3. Funkadelic - Standing on the Verge of Getting It On vs Eric Clapton - 461 Ocean Boulevard
1-6 techniek versus gevoel
0
geplaatst: 15 december 2011, 06:50 uur
Hoe een mens zich kan vergissen.

Toch wist Kraftwerk in 1981 de KO te winnen en in 1978 bereikten ze ook de finale maar moesten ze het onderspit delven tegen Kate Bush. Doch, de meeste users die toen voor Kraftwerk stemden zijn in deze KO 1974 niet van de partij. Daar zal het dus ook wel enigszins aan liggen.
0
geplaatst: 15 december 2011, 21:48 uur
4-6
4. David Bowie - Diamond Dogs vs Joni Mitchell - Court and Spark
1-0
4. David Bowie - Diamond Dogs vs Joni Mitchell - Court and Spark
1-0
0
geplaatst: 16 december 2011, 09:34 uur
Funkadelic en Shuggie Otis eruit....nu is het een standaard MuMe knock-out aan het worden.
* denotes required fields.