MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Prog Songs KO

zoeken in:
vigil schreef:
Nu heb je toch een beetje het idee dat dit dezelfde top 16 is als de Music Meter Prog KO versie 1990

Misschien een aardig idee om hierna een Prog K.O. te organiseren voor uitsluitend nummers na 1990. Levert weer een hoop nieuwe ontdekkingen en interessante battles op.

Deze KO smaakte sowieso naar meer. Leukste KO waar ik tot nu toe aan heb meegedaan.

Casartelli (moderator)
Svendra schreef:
Misschien een aardig idee om hierna een Prog K.O. te organiseren voor uitsluitend nummers na 1990. Levert weer een hoop nieuwe ontdekkingen en interessante battles op.

Ik zat eigenlijk te denken om over een jaartje maar weer eens een prog album KO erin te gooien, maar dit is eigenlijk een veel leuker idee.

Goed, ik ga de laatste uitslagen even verwerken en de volgende ronde erop gooien!

uffing schreef:
Leukste KO waar ik tot nu toe aan heb meegedaan.

Ja dat vind ik ook. Goede ontdekkingen opgedaan en de sfeer was goed. Krijg ook het idee dat iedereen de nummers serieus heeft beluisterd.

Casartelli schreef:
Ik zat eigenlijk te denken om over een jaartje maar weer eens een prog album KO erin te gooien, maar dit is eigenlijk een veel leuker idee.

Ook strak: vanaf 2000. Prog K.O. van het nieuwe millennium .

pffff, daar gaan we al...

0-2

Misterfool
3-3*

Casartelli (moderator)
Svendra schreef:
Ook strak: vanaf 2000. Prog K.O. van het nieuwe millennium .

Ik zat eigenlijk te denken aan vanaf 1980. De echte oer-neoprog (kortom: er is meer dan alleen Marillion-met-Fish) is toch vaak een wat ondergeschoven kindje, om maar te zwijgen over de niet-angelsaksische prog die met name in de jaren '80 wat fraai cultwerk opgeleverd heeft.

Grootste scheiding zal hoe dan ook het ontbreken van alle geijkte jaren '70 klassiekers zijn. Maar goed, we lopen een tikkeltje op de zaken vooruit.

5-4

Lastig

Casartelli schreef:
(quote)

Ik zat eigenlijk te denken aan vanaf 1980. De echte oer-neoprog (kortom: er is meer dan alleen Marillion-met-Fish) is toch vaak een wat ondergeschoven kindje, om maar te zwijgen over de niet-angelsaksische prog die met name in de jaren '80 wat fraai cultwerk opgeleverd heeft.

Grootste scheiding zal hoe dan ook het ontbreken van alle geijkte jaren '70 klassiekers zijn. Maar goed, we lopen een tikkeltje op de zaken vooruit.

Vind dit wel een mooi plan eigenlijk.

Even wat deze ronde betreft: is tot de 9 met 2 verschil wel handig? Bij een stand van 9-9 heb je al 18 verschillende users gehad en daarna kan een slepende business worden. Wat mij betreft is tot 8 met 2 verschil al onderscheidend genoeg.

Casartelli (moderator)
Svendra schreef:
Even wat deze ronde betreft: is tot de 9 met 2 verschil wel handig? Bij een stand van 9-9 heb je al 18 verschillende users gehad en daarna kan een slepende business worden. Wat mij betreft is tot 8 met 2 verschil al onderscheidend genoeg.

We zullen het even aanzien. Tot nu toe heb ik per ronde de lat een puntje hoger gelegd en in de vorige twee rondes is de 24-uursregel nooit nodig geweest.

7-7

Idd lastig, maar ik prefereer hier het plezierige, maar soms rommelige allegaartje van Mike Oldfield toch net ff boven de - weliswaar fraaie - gecontroleerdheid van Genesis.

Pfffff. Kom op zeg.

7-8, allebei mooie nummers.

Ozric Spacefolk
7-9

Ozric Spacefolk
Voor het eerst tegen mijn geliefde Marillion stemmen, maar kom op, als we naar drumpartijen kijken, zijn we er zo uit....

1-0

3-0
Onbegrijpelijke uitslag die vorige

Gast
geplaatst: vandaag om 09:20 uur

geplaatst: vandaag om 09:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.