Muziek / Muziekgames / Prog Songs KO
zoeken in:
0
geplaatst: 28 februari 2012, 21:45 uur
vigil schreef:
Nu heb je toch een beetje het idee dat dit dezelfde top 16 is als de Music Meter Prog KO versie 1990
Nu heb je toch een beetje het idee dat dit dezelfde top 16 is als de Music Meter Prog KO versie 1990
Misschien een aardig idee om hierna een Prog K.O. te organiseren voor uitsluitend nummers na 1990. Levert weer een hoop nieuwe ontdekkingen en interessante battles op.
0
geplaatst: 28 februari 2012, 21:46 uur
Deze KO smaakte sowieso naar meer. Leukste KO waar ik tot nu toe aan heb meegedaan.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 28 februari 2012, 21:48 uur
Svendra schreef:
Misschien een aardig idee om hierna een Prog K.O. te organiseren voor uitsluitend nummers na 1990. Levert weer een hoop nieuwe ontdekkingen en interessante battles op.
Ik zat eigenlijk te denken om over een jaartje maar weer eens een prog album KO erin te gooien, maar dit is eigenlijk een veel leuker idee.
Goed, ik ga de laatste uitslagen even verwerken en de volgende ronde erop gooien!
0
geplaatst: 28 februari 2012, 21:49 uur
uffing schreef:
Leukste KO waar ik tot nu toe aan heb meegedaan.
Leukste KO waar ik tot nu toe aan heb meegedaan.
Ja dat vind ik ook. Goede ontdekkingen opgedaan en de sfeer was goed. Krijg ook het idee dat iedereen de nummers serieus heeft beluisterd.
Casartelli schreef:
Ik zat eigenlijk te denken om over een jaartje maar weer eens een prog album KO erin te gooien, maar dit is eigenlijk een veel leuker idee.
Ook strak: vanaf 2000. Prog K.O. van het nieuwe millennium
.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 28 februari 2012, 21:51 uur
1
Genesis - Firth of Fifth
vs.
Mike Oldfield - Tubular Bells (Part 1)
2
Camel - Lunar Sea
vs.
Marillion - Script For a Jester's Tear
3
Camel - Lady Fantasy
vs.
Renaissance - A Song for All Seasons
4
Genesis - The Musical Box
vs.
Kansas - Song for America
5
Supertramp - Fool's Overture
vs.
Yes - Close to the Edge (Part 1) & Part 2
6
Rush - Xanadu
vs.
Marillion - Blind Curve
7
Supertramp - Crime of the Century
vs.
King Crimson - Starless
8
The Alan Parsons Project - The Turn Of A Friendly Card
vs.
Genesis - Supper's Ready
Tot de 9, 2 verschil.
Ik ben zo vrij battle 8 tot de minste uit te roepen.
Genesis - Firth of Fifth
vs.
Mike Oldfield - Tubular Bells (Part 1)
2
Camel - Lunar Sea
vs.
Marillion - Script For a Jester's Tear
3
Camel - Lady Fantasy
vs.
Renaissance - A Song for All Seasons
4
Genesis - The Musical Box
vs.
Kansas - Song for America
5
Supertramp - Fool's Overture
vs.
Yes - Close to the Edge (Part 1) & Part 2
6
Rush - Xanadu
vs.
Marillion - Blind Curve
7
Supertramp - Crime of the Century
vs.
King Crimson - Starless
8
The Alan Parsons Project - The Turn Of A Friendly Card
vs.
Genesis - Supper's Ready
Tot de 9, 2 verschil.
Ik ben zo vrij battle 8 tot de minste uit te roepen.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 28 februari 2012, 21:59 uur
Ik zat eigenlijk te denken aan vanaf 1980. De echte oer-neoprog (kortom: er is meer dan alleen Marillion-met-Fish) is toch vaak een wat ondergeschoven kindje, om maar te zwijgen over de niet-angelsaksische prog die met name in de jaren '80 wat fraai cultwerk opgeleverd heeft.
Grootste scheiding zal hoe dan ook het ontbreken van alle geijkte jaren '70 klassiekers zijn. Maar goed, we lopen een tikkeltje op de zaken vooruit.
0
geplaatst: 28 februari 2012, 22:20 uur
Casartelli schreef:
Ik zat eigenlijk te denken aan vanaf 1980. De echte oer-neoprog (kortom: er is meer dan alleen Marillion-met-Fish) is toch vaak een wat ondergeschoven kindje, om maar te zwijgen over de niet-angelsaksische prog die met name in de jaren '80 wat fraai cultwerk opgeleverd heeft.
Grootste scheiding zal hoe dan ook het ontbreken van alle geijkte jaren '70 klassiekers zijn. Maar goed, we lopen een tikkeltje op de zaken vooruit.
(quote)
Vind dit wel een mooi plan eigenlijk.
0
geplaatst: 28 februari 2012, 22:31 uur
Even wat deze ronde betreft: is tot de 9 met 2 verschil wel handig? Bij een stand van 9-9 heb je al 18 verschillende users gehad en daarna kan een slepende business worden. Wat mij betreft is tot 8 met 2 verschil al onderscheidend genoeg.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 28 februari 2012, 22:50 uur
Svendra schreef:
Even wat deze ronde betreft: is tot de 9 met 2 verschil wel handig? Bij een stand van 9-9 heb je al 18 verschillende users gehad en daarna kan een slepende business worden. Wat mij betreft is tot 8 met 2 verschil al onderscheidend genoeg.
We zullen het even aanzien. Tot nu toe heb ik per ronde de lat een puntje hoger gelegd en in de vorige twee rondes is de 24-uursregel nooit nodig geweest.
0
geplaatst: 28 februari 2012, 23:15 uur
7-7
Idd lastig, maar ik prefereer hier het plezierige, maar soms rommelige allegaartje van Mike Oldfield toch net ff boven de - weliswaar fraaie - gecontroleerdheid van Genesis.
Idd lastig, maar ik prefereer hier het plezierige, maar soms rommelige allegaartje van Mike Oldfield toch net ff boven de - weliswaar fraaie - gecontroleerdheid van Genesis.

0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 29 februari 2012, 00:11 uur
Voor het eerst tegen mijn geliefde Marillion stemmen, maar kom op, als we naar drumpartijen kijken, zijn we er zo uit....
1-0
1-0
* denotes required fields.