Muziek / Muziekgames / Prog Songs KO
zoeken in:
0
geplaatst: 1 maart 2012, 23:41 uur
10-10
Close to the Edge mag van mij nu wel winnen. De beste van de vier.
Close to the Edge mag van mij nu wel winnen. De beste van de vier.
0
Misterfool
geplaatst: 1 maart 2012, 23:45 uur
Ik denk dat het close to the edge V.S Lady fantasy gaat worden. Ikzelf kies voor de laatste.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 2 maart 2012, 09:49 uur
24 stemmers reeds... En nog minstens 2 nodig....
0
geplaatst: 2 maart 2012, 10:14 uur
.. of nog een uurtje of 10 wachten, vind ik bij deze stand ook best
.
Edit: nu niet meer.
.Edit: nu niet meer.
0
geplaatst: 2 maart 2012, 10:25 uur
Verdorie, kijk ik even terug, zie ik dat ik op de verkeerde gestemd heb. Het had dus al beslist kunnen zijn. 

0
Misterfool
geplaatst: 2 maart 2012, 10:38 uur
uffing schreef:
Verdorie, kijk ik even terug, zie ik dat ik op de verkeerde gestemd heb. Het had dus al beslist kunnen zijn.
Dan is het dus nu:
13-12

0
geplaatst: 2 maart 2012, 11:03 uur
uffing schreef:
Is dat zo???? Wat had ranboy dan gestemd?????????
Salvadore 3-5
Uffing 3-5 ???????
Ranboy 4-6??????
0
geplaatst: 2 maart 2012, 11:07 uur
0
geplaatst: 2 maart 2012, 11:34 uur
Ranboy stemt vast wel Yes, als je zijn top 10 bekijkt, bovendien zag hij 2x 3-5 staan.
Maar, (heel) misschien heb ik in het verleden ook wel eens verkeerd gestemd, gaan we die (eventuele) battles nog over doen?
Maar, (heel) misschien heb ik in het verleden ook wel eens verkeerd gestemd, gaan we die (eventuele) battles nog over doen?
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 2 maart 2012, 11:38 uur
Salvadore schreef:
Maar, (heel) misschien heb ik in het verleden ook wel eens verkeerd gestemd, gaan we die battles nog over doen?
Maar, (heel) misschien heb ik in het verleden ook wel eens verkeerd gestemd, gaan we die battles nog over doen?
Er komt vast wel een keer een volgende editie waarin je kunt herkansen!
* denotes required fields.