Muziek / Muziekgames / Prog Songs KO
zoeken in:
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 2 maart 2012, 11:38 uur
2. Mike Oldfield - Tubular Bells (Part 1) vs. Camel - Lady Fantasy
0-1
0-1
0
geplaatst: 2 maart 2012, 11:38 uur
1-1
... was geen serieuze vraag natuurlijk, meer een opmerking of het wel zo logisch is om achteraf stemmen te gaan wijzigen
... was geen serieuze vraag natuurlijk, meer een opmerking of het wel zo logisch is om achteraf stemmen te gaan wijzigen
0
geplaatst: 2 maart 2012, 11:39 uur
Natuurlijk stemde Ranboy Yes, en nu gaan we voor de droomfinale!
1-2
En ja, ik ben er ook niet zo voor om achteraf stemmen te wijzigen, zeker als het zo spannend is, maar het gebeurt wel eens en volgens mij staan we het altijd toch maar toe...
1-2
En ja, ik ben er ook niet zo voor om achteraf stemmen te wijzigen, zeker als het zo spannend is, maar het gebeurt wel eens en volgens mij staan we het altijd toch maar toe...
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 2 maart 2012, 11:41 uur
Sorry Mikey... Maar ik moet voor mijn nummer 1 plaat. Beste nummer ooit gemaakt...
1-6
1-6
0
geplaatst: 2 maart 2012, 11:55 uur
3-7
waar die adoratie van Camel vandaan komt is mij een raadsel, goed nummer hoor maar toch echt de minste van de 4
Overigens vind ik het van de belachelijke om uren later ineens allerlie stemmen te gaan veranderen (deels op aannames), totaal niet serieus te nemen. ik snap er ook echte helemaal niks van dat dit gewoon plaats kan vinden en geaccepteerd word.
waar die adoratie van Camel vandaan komt is mij een raadsel, goed nummer hoor maar toch echt de minste van de 4
Overigens vind ik het van de belachelijke om uren later ineens allerlie stemmen te gaan veranderen (deels op aannames), totaal niet serieus te nemen. ik snap er ook echte helemaal niks van dat dit gewoon plaats kan vinden en geaccepteerd word.

0
geplaatst: 2 maart 2012, 11:59 uur
vigil schreef:
3-7
Overigens vind ik het van de belachelijke om uren later ineens allerlie stemmen te gaan veranderen, totaal niet serieus te nemen. ik snap er ook echte helemaal niks van dat dit gewoon plaats kan vinden en geaccepteerd word.
Mee eens3-7
Overigens vind ik het van de belachelijke om uren later ineens allerlie stemmen te gaan veranderen, totaal niet serieus te nemen. ik snap er ook echte helemaal niks van dat dit gewoon plaats kan vinden en geaccepteerd word.
0
Ozric Spacefolk
geplaatst: 2 maart 2012, 12:00 uur
Ik vind Andy Ward één van de beste progdrummers uit de jaren 70 (samen met Bruford).
Ik vind Peter Bardens gewoonweg de meest waanzinnige progtoetsenist (samen met Wakeman).
Andy Latimer veegt de vloer aan met elke andere 70's progrock gitarist.
Doug Ferguson is ook erg goed, maar heb ik niet echt een mening over.
Verder weet Camel er met dit nummer prima de spanning in te houden. De overgangen zijn erg goed gedaan. En ik ken echt geen andere 70's progrocksong van zulks een schoonheid.
Zelfs de andere winnaar kan hier niet tegen op (Close to the Edge), want in tegenstelling tot vele 70's progbands slaagt Camel er wél in om te rocken...
Ik vind Peter Bardens gewoonweg de meest waanzinnige progtoetsenist (samen met Wakeman).
Andy Latimer veegt de vloer aan met elke andere 70's progrock gitarist.
Doug Ferguson is ook erg goed, maar heb ik niet echt een mening over.
Verder weet Camel er met dit nummer prima de spanning in te houden. De overgangen zijn erg goed gedaan. En ik ken echt geen andere 70's progrocksong van zulks een schoonheid.
Zelfs de andere winnaar kan hier niet tegen op (Close to the Edge), want in tegenstelling tot vele 70's progbands slaagt Camel er wél in om te rocken...
0
geplaatst: 2 maart 2012, 12:28 uur
Salvadore schreef:
Ranboy stemt vast wel Yes, als je zijn top 10 bekijkt, bovendien zag hij 2x 3-5 staan.
Maar, (heel) misschien heb ik in het verleden ook wel eens verkeerd gestemd, gaan we die (eventuele) battles nog over doen?
Ranboy stemt vast wel Yes, als je zijn top 10 bekijkt, bovendien zag hij 2x 3-5 staan.
Maar, (heel) misschien heb ik in het verleden ook wel eens verkeerd gestemd, gaan we die (eventuele) battles nog over doen?
Ik heb natuurlijk Yes gestemd, om beide redenen die Salvadore noemt.
Het was wel Close to the edge, maar Yes is door!

0
geplaatst: 2 maart 2012, 12:52 uur
vigil schreef:
Zolang de battle nog loopt, zie ik eerlijk gezegd geen probleem.Overigens vind ik het van de belachelijke om uren later ineens allerlie stemmen te gaan veranderen (deels op aannames), totaal niet serieus te nemen. ik snap er ook echte helemaal niks van dat dit gewoon plaats kan vinden en geaccepteerd word.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 2 maart 2012, 12:55 uur
Nuja, "eigenlijk" hoort het niet. Maar goed, de reconstructie van de stemmen van uffing en ranboy komt me wel geloofwaardig voor en de boel was toch al een beetje tot stilstand gekomen. Dat laatste is overigens niet echt een reden, maar op grond van de eerste reden zie ik een eventuele rechtzaak met vertrouwen tegemoet. 

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 2 maart 2012, 12:57 uur
Daarmee zijn we ook aan het einde van de halve finales gekomen!
Om de derde plaats:
Genesis - The Musical Box vs. Mike Oldfield - Tubular Bells (Part 1)
Tot de 11, 2 verschil.
Om de derde plaats:
Genesis - The Musical Box vs. Mike Oldfield - Tubular Bells (Part 1)
Tot de 11, 2 verschil.
* denotes required fields.