Muziek / Muziekgames / Knappe musici! #3
zoeken in:
0
geplaatst: 31 mei 2013, 11:35 uur
Ik zie het al, ik had gewoon deze moeten posten: http://userserve-ak.last.fm/serve/500/58812393/Jenny+Hval+JennyHval2009.jpg
0
geplaatst: 31 mei 2013, 12:13 uur
GrafGantz schreef:
Plaatje maar weer aangepast, Sunderland schijnt erg van m'n eerste keuze geschrokken te zijn
Goeie genade zeg, dat kan je wel stellen ja. Plaatje maar weer aangepast, Sunderland schijnt erg van m'n eerste keuze geschrokken te zijn

Deze is zeker beter maar het minnetje blijft...
0
geplaatst: 31 mei 2013, 16:44 uur
1+, 11-
Nu ga ik eens kijken wie er dat eenzame plusje heeft gegeven, om daarna te kijken wie door die gebruiker plusjes en minnetjes toebedeeld zijn en afhankelijk daarvan ga ik of lachen, of een potje huilen. Niets persoonlijks verder.
Nu ga ik eens kijken wie er dat eenzame plusje heeft gegeven, om daarna te kijken wie door die gebruiker plusjes en minnetjes toebedeeld zijn en afhankelijk daarvan ga ik of lachen, of een potje huilen. Niets persoonlijks verder.
0
geplaatst: 31 mei 2013, 16:54 uur
Het is dat ik niet op zelf geplaatste foto's stem maar ik had anders ook een plusje gegeven. Doe er je voordeel mee...
0
Cured
geplaatst: 31 mei 2013, 16:59 uur
is het stiekum geen jonge?...zou kunnen (overigens mag je daar best op vallen
)
)
0
geplaatst: 31 mei 2013, 17:17 uur
0
geplaatst: 31 mei 2013, 18:43 uur
Ik geloof dat jij mensen an sich gewoon niet appetijtelijk vindt

0
geplaatst: 31 mei 2013, 21:36 uur
Slowgaze schreef:
1+, 11-
1+, 11-
En was het lachie of huilie huilie, Sherlock?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.