Muziek / Muziekgames / Knappe musici! #3
zoeken in:
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 8 oktober 2013, 20:06 uur
17+ 6-
Met de kanttekening dat een gifje niet echt eerlijk is, aangezien de meeste mensen imho knapper zijn op bewegend beeld.
Met de kanttekening dat een gifje niet echt eerlijk is, aangezien de meeste mensen imho knapper zijn op bewegend beeld.
0
geplaatst: 8 oktober 2013, 20:11 uur
Dat laatste ben ik met je eens, maar eigenlijk is het oneerlijk dat hier over het algemeen alleen maar stilstaande beelden worden geplaatst. Een bewegend beeld geeft namelijk toch een beter beeld van een persoon, vaak in positieve zin. Eigenlijk is het dan ook andersom: veel mensen, ook knappe, komen op een foto een stuk minder tot hun recht.
0
geplaatst: 8 oktober 2013, 20:33 uur
Natuurlijk geeft het een ander beeld, maar in vergelijking is de ene foto ook de andere niet. (genoeg knappe artiesten die het met een matige foto knap lastig hebben om in de plus te komen.) Ik weet verder niet hoe de regels hier precies in zijn. Er wordt volgens mij niet vermeld of het per se een stilstaand beeld moet zijn.
Ik zou het verder helemaal niet erg vinden als hier vaker gifjes geplaatst worden. Het is vaak al knap lastig om echt goede foto's te vinden, ook van de knappere artiesten. Een leuk gifje geeft vaak net iets extra.
Ik zou het verder helemaal niet erg vinden als hier vaker gifjes geplaatst worden. Het is vaak al knap lastig om echt goede foto's te vinden, ook van de knappere artiesten. Een leuk gifje geeft vaak net iets extra.

0
geplaatst: 9 oktober 2013, 10:37 uur
Volgens mij staat ze hier op het punt te trouwen, wat hebben wij er dan nog aan?
15+, 2-
15+, 2-
0
geplaatst: 9 oktober 2013, 10:39 uur
corn1holio1 schreef:
Volgens mij staat ze hier op het punt te trouwen, wat hebben wij er dan nog aan?
Ze kijkt toch duidelijk naar andere mannen?
16+ 2-
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.