Muziek / Muziekgames / Knappe musici! #3
zoeken in:
0
geplaatst: 16 november 2011, 12:20 uur
3-
Dat verbaast je?
Kramer schreef:
+3
(Het is trouwens wel duidelijk wat de seksuele voorkeur is van de gemiddelde MuMe-bezoeker...)
+3
(Het is trouwens wel duidelijk wat de seksuele voorkeur is van de gemiddelde MuMe-bezoeker...)
Dat verbaast je?

0
geplaatst: 16 november 2011, 12:24 uur
Nee, het is een mooie bevestiging, en ik zat me af te vragen of ik er eens een mooie man tussen zou gooien, en hoe daar dan op gereageerd zou worden.
0
geplaatst: 16 november 2011, 12:55 uur
Is het een rare vraag als ik wellicht ga vragen wie dat is? Zo ja, dan stel ik hem niet. Sowieso niet helemaal mijn smaak, te weinig borsten en te veel gezichtshaar enzo...
0
geplaatst: 16 november 2011, 12:56 uur
Het is The Tallest Man on Earth (Kristian Matsson)
En ook al val ik op vrouwen, ik kan best van een man beoordelen of hij knap is of niet. Ik dacht een beetje variatie kan geen kwaad toch
?
En ook al val ik op vrouwen, ik kan best van een man beoordelen of hij knap is of niet. Ik dacht een beetje variatie kan geen kwaad toch
?
0
geplaatst: 16 november 2011, 12:57 uur
Ik zal m'n vriendin er eens bij halen, die kan er beter over oordelen. Ik ga er in ieder geval niet op stemmen, dat zou nergens op slaan want ik val niet op mannen.
0
geplaatst: 16 november 2011, 12:58 uur
Tja, hoe beoordeel ik dit nou weer... Het haar ziet er een beetje vreemd uit, zo hoog dus:
1-
1-
0
geplaatst: 16 november 2011, 13:02 uur
Kramer schreef:
Lees m'n spoiler Arrie, lees m'n spoiler!
Lees m'n spoiler Arrie, lees m'n spoiler!
Dat jij erover kan oordelen, betekent niet dat ik dat kan.

0
geplaatst: 16 november 2011, 13:56 uur
Z'n hoofd deed me ergens aan denken en het kwartje is eindelijk gevallen: Roel van Velzen.
Wat dan wel weer grappig is aangezien dit heerschap blijkbaar bekend staat als "The Tallest Man on Earth". Oh ironie...
Wat dan wel weer grappig is aangezien dit heerschap blijkbaar bekend staat als "The Tallest Man on Earth". Oh ironie...
0
geplaatst: 16 november 2011, 14:54 uur
4+, 1-
en wat betreft het heerschap boven: ook een min van mij, dat vind ik geen knappe man.
En wat betreft de macho-uitspraken over het al dan niet kunnen beoordelen: zelfs een vegetariër kan zien of het vlees bij de slager vers is.
en wat betreft het heerschap boven: ook een min van mij, dat vind ik geen knappe man.
En wat betreft de macho-uitspraken over het al dan niet kunnen beoordelen: zelfs een vegetariër kan zien of het vlees bij de slager vers is.

0
geplaatst: 16 november 2011, 14:59 uur
Tuurlijk, als een man wat extremer is in lelijkheid (heel dik) of knapheid (bijv. een sixpack), zie ik dat wel. Maar die kerel ziet er gewoon normaal uit, behalve dat ie nogal moeilijk kijkt. Hoe moet ik dat dan inschatten?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.