Muziek / Muziekgames / Knappe musici! #3
zoeken in:
0
geplaatst: 16 november 2011, 15:06 uur
... en daarmee blijkt volgens mij, Arrie, dat ge een borstenliefhebber zijt, ge focust duidelijk op de bovendegordelvoorkant van een lichaam 
Ikzelf ben duidelijk voor het gezichtje, en ongetwijfeld zullen er ook wel kontenfans op dit forum rondlopen, hoewel zo'n foto's hier nog niet echt de revue gepasseerd zijn.

Ikzelf ben duidelijk voor het gezichtje, en ongetwijfeld zullen er ook wel kontenfans op dit forum rondlopen, hoewel zo'n foto's hier nog niet echt de revue gepasseerd zijn.
0
geplaatst: 16 november 2011, 15:09 uur
Het was slechts een voorbeeld hoor, voor mij is het gezicht uiteraard ook het belangrijkst. 
Edit: niet dat ik geen borstenliefhebber ben hoor.

Edit: niet dat ik geen borstenliefhebber ben hoor.

0
geplaatst: 16 november 2011, 16:02 uur
GrafGantz schreef:
Z'n hoofd deed me ergens aan denken en het kwartje is eindelijk gevallen: Roel van Velzen.
Wat dan wel weer grappig is aangezien dit heerschap blijkbaar bekend staat als "The Tallest Man on Earth". Oh ironie...
Z'n hoofd deed me ergens aan denken en het kwartje is eindelijk gevallen: Roel van Velzen.
Wat dan wel weer grappig is aangezien dit heerschap blijkbaar bekend staat als "The Tallest Man on Earth". Oh ironie...
Die artiestennaam is overigens ook ironisch bedoeld. Ik heb deze man wel eens ontmoet en ik kan je zeggen dat ie niet heel ver boven van Velzen uittorent

0
geplaatst: 16 november 2011, 16:03 uur
Titmeister schreef:
Die artiestennaam is overigens ook ironisch bedoeld. Ik heb deze man wel eens ontmoet en ik kan je zeggen dat ie niet heel ver boven van Velzen uittorent
(quote)
Ontmoet in de zin van gesproken? Dan is het cool...
0
geplaatst: 16 november 2011, 16:49 uur
R&P, wie is dat op die foto? Ze is trouwens behoorlijk knap.
Voor haar: +1
Edit: Ik had het over die foto op de vorige pagina. Maar deze vrouw is ook heel knap.
Voor haar: +1
Edit: Ik had het over die foto op de vorige pagina. Maar deze vrouw is ook heel knap.
0
geplaatst: 16 november 2011, 18:19 uur
Mijn mooie vrouwen zijn trouwens op (het waren er slechts 3). Kwaliteit gaat boven kwantiteit.
0
geplaatst: 16 november 2011, 19:11 uur
+2
Ik zie geen afbeelding (behalve het woord tussen haakjes), maar die heb ik ook niet nodig. Haar naam is al bijna genoeg voor mij om te gaan kwijlen.
Ik zie geen afbeelding (behalve het woord tussen haakjes), maar die heb ik ook niet nodig. Haar naam is al bijna genoeg voor mij om te gaan kwijlen.
0
geplaatst: 16 november 2011, 19:14 uur
Dankjewel Arrie. Achter mijn ipod lukt dat wat minder goed.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.