MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knappe musici! #3

zoeken in:
2MY
... en daarmee blijkt volgens mij, Arrie, dat ge een borstenliefhebber zijt, ge focust duidelijk op de bovendegordelvoorkant van een lichaam

Ikzelf ben duidelijk voor het gezichtje, en ongetwijfeld zullen er ook wel kontenfans op dit forum rondlopen, hoewel zo'n foto's hier nog niet echt de revue gepasseerd zijn.

Het was slechts een voorbeeld hoor, voor mij is het gezicht uiteraard ook het belangrijkst.

Edit: niet dat ik geen borstenliefhebber ben hoor.

+5, -1

GrafGantz schreef:
Z'n hoofd deed me ergens aan denken en het kwartje is eindelijk gevallen: Roel van Velzen.
Wat dan wel weer grappig is aangezien dit heerschap blijkbaar bekend staat als "The Tallest Man on Earth". Oh ironie...

Die artiestennaam is overigens ook ironisch bedoeld. Ik heb deze man wel eens ontmoet en ik kan je zeggen dat ie niet heel ver boven van Velzen uittorent

3-
1+

Titmeister schreef:
(quote)

Die artiestennaam is overigens ook ironisch bedoeld. Ik heb deze man wel eens ontmoet en ik kan je zeggen dat ie niet heel ver boven van Velzen uittorent

Ontmoet in de zin van gesproken? Dan is het cool...

-5
+1

Dan nog liever die man van daarvoor.

R&P, wie is dat op die foto? Ze is trouwens behoorlijk knap.

Voor haar: +1

Edit: Ik had het over die foto op de vorige pagina. Maar deze vrouw is ook heel knap.

Janne Schra van Room Eleven. Inderdaad behoorlijk knap.
+3

3+, 1-

4+, 1-

Snoeperd schreef:
R&P, wie is dat op die foto? Ze is trouwens behoorlijk knap.

Dat staat er toch gewoon bij? Ayo.

5+,1-

Mijn mooie vrouwen zijn trouwens op (het waren er slechts 3). Kwaliteit gaat boven kwantiteit.

6+, 1- Janne

(afbeelding)

Katie Melua

+1

Doet het niet.

(de vorige, 7+, 1-)

+2
Ik zie geen afbeelding (behalve het woord tussen haakjes), maar die heb ik ook niet nodig. Haar naam is al bijna genoeg voor mij om te gaan kwijlen.

Nu zou de afbeelding moeten werken.

Dankjewel Arrie. Achter mijn ipod lukt dat wat minder goed.

4+, maar ja, niet van de heren...

5+, al is dit zeker niet haar beste foto.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:48 uur

geplaatst: vandaag om 23:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.