MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knappe musici! #3

zoeken in:

+5
-4

Al ziet ze er nu nog wel goed uit voor haar leeftijd.

Met Carice heb ik ook niks; vind vooral haar acteerpresentaties bij De Wereld Draait Door erg slecht.

Stevie is met de jaren knapper geworden, derhalve voor deze een

5+, 5-

5+, 6-

5+,7- maar als geitje heel knap

6+,7-

dix
Stevie doet me hier een beetje aan Rafael van der Vaart denken.
+6 -8

6+, 9-

7+, 9-

8+, 9-
Met dank aan dix' opmerking nog bijna een min.

8+, 10-

Ik zeg: tijd voor een vent!

(afbeelding)

D'Angelo

johannesA
1+ 1-

Jocharo-T
Er zitten hier overwegend mannen op de site en dan 'moeten' wij, mannen, andere mannen gaan beoordelen?

Ik zeg: tijd voor een vrouw!

Wat een onzin. aERo, eveningguard, thelion en Slowgaze vallen al op mannen. Daarnaast hebben GrafGantz en ik een relatie.

En mogen mannen andere mannen niet mooi vinden? Wat is dat nu weer voor kortzichtigheid.

Jocharo-T
Ik bedoel er helemaal niets vervelends mee, maar ik denk zeker te weten dat het grootste gedeelte van de hetero mannen helemaal niet op zo'n manier naar kerels kijken. Ik heb nog nooit naar een man gekeken en gedacht, zo die ziet er goed uit. Het is aannemelijk te denken dat het grootste gedeelte op deze site gewoon hetero is en daardoor voelt een man beoordelen op zijn uiterlijk behoorlijk onnatuurlijk. Dat is eigenlijk wat ik bedoelde te zeggen.

Jawel dat heb je wel. Alleen je ontkent het voor jezelf. Niemand van ons mannen wil Ribery of Tevez zijn. Nee, we willen liever Emanuelson of Ronaldo zijn.

Jocharo-T
Als jij dat zo ziet, dan is dat uiteraard oké. Ik heb echter nog nooit gedacht dat ik Emanuelson of Ronaldo wilde zijn.

Ik wil uiteraard niemand voor zijn hoofd stoten, maar op een site waar, ik voor het gemak aanneem, voornamelijk hetero-mannen rondlopen, is het wel vreemd om kerels te gaan beoordelen, maar misschien ligt dat wel aan mijzelf.

+2
-1

Ik mocht willen dat Rob er zo uit zag

Dan zou het net zijn alsof je in de spiegel keek.

Gekkie.

2+, 2-

Rhythm & Poetry schreef:
Wat een onzin. aERo, eveningguard, thelion en Slowgaze vallen al op mannen.

En er zijn er nog veel meer op MuMe..........

En er is ook niks verkeerd met hetero mannen die andere mannen wel/niet knap noemen.

3+, 2- (al vind ik hem te gespierd)

Inderdaad. Normaal gezien stem ik ook niet op mannen, maar D'Angelo is gewoon een knappe gast.

4+, 2-

Omdat mannen ook het recht hebben om knap gevonden te worden stem ik gewoon mee:

6+, 2-

Voor de emancipatie van de man!

7+, 2-

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:48 uur

geplaatst: vandaag om 02:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.