Muziek / Muziekgames / Knappe musici! #3
zoeken in:
0
geplaatst: 5 mei 2012, 23:07 uur
+5
-4
Al ziet ze er nu nog wel goed uit voor haar leeftijd.
Met Carice heb ik ook niks; vind vooral haar acteerpresentaties bij De Wereld Draait Door erg slecht.
-4
Al ziet ze er nu nog wel goed uit voor haar leeftijd.
Met Carice heb ik ook niks; vind vooral haar acteerpresentaties bij De Wereld Draait Door erg slecht.
0
geplaatst: 6 mei 2012, 01:45 uur
Stevie is met de jaren knapper geworden, derhalve voor deze een
5+, 5-
5+, 5-
0
geplaatst: 6 mei 2012, 11:54 uur
Stevie doet me hier een beetje aan Rafael van der Vaart denken.
+6 -8
+6 -8
0
Jocharo-T
geplaatst: 8 mei 2012, 12:53 uur
Er zitten hier overwegend mannen op de site en dan 'moeten' wij, mannen, andere mannen gaan beoordelen?
Ik zeg: tijd voor een vrouw!
Ik zeg: tijd voor een vrouw!
0
geplaatst: 8 mei 2012, 12:54 uur
Wat een onzin. aERo, eveningguard, thelion en Slowgaze vallen al op mannen. Daarnaast hebben GrafGantz en ik een relatie.
En mogen mannen andere mannen niet mooi vinden? Wat is dat nu weer voor kortzichtigheid.
En mogen mannen andere mannen niet mooi vinden? Wat is dat nu weer voor kortzichtigheid.

0
Jocharo-T
geplaatst: 8 mei 2012, 12:59 uur
Ik bedoel er helemaal niets vervelends mee, maar ik denk zeker te weten dat het grootste gedeelte van de hetero mannen helemaal niet op zo'n manier naar kerels kijken. Ik heb nog nooit naar een man gekeken en gedacht, zo die ziet er goed uit. Het is aannemelijk te denken dat het grootste gedeelte op deze site gewoon hetero is en daardoor voelt een man beoordelen op zijn uiterlijk behoorlijk onnatuurlijk. Dat is eigenlijk wat ik bedoelde te zeggen. 

0
geplaatst: 8 mei 2012, 13:00 uur
Jawel dat heb je wel. Alleen je ontkent het voor jezelf. Niemand van ons mannen wil Ribery of Tevez zijn. Nee, we willen liever Emanuelson of Ronaldo zijn. 

0
Jocharo-T
geplaatst: 8 mei 2012, 13:07 uur
Als jij dat zo ziet, dan is dat uiteraard oké. Ik heb echter nog nooit gedacht dat ik Emanuelson of Ronaldo wilde zijn.
Ik wil uiteraard niemand voor zijn hoofd stoten, maar op een site waar, ik voor het gemak aanneem, voornamelijk hetero-mannen rondlopen, is het wel vreemd om kerels te gaan beoordelen, maar misschien ligt dat wel aan mijzelf.
Ik wil uiteraard niemand voor zijn hoofd stoten, maar op een site waar, ik voor het gemak aanneem, voornamelijk hetero-mannen rondlopen, is het wel vreemd om kerels te gaan beoordelen, maar misschien ligt dat wel aan mijzelf.

0
geplaatst: 8 mei 2012, 15:23 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Wat een onzin. aERo, eveningguard, thelion en Slowgaze vallen al op mannen.
Wat een onzin. aERo, eveningguard, thelion en Slowgaze vallen al op mannen.
En er zijn er nog veel meer op MuMe..........
0
geplaatst: 8 mei 2012, 15:50 uur
En er is ook niks verkeerd met hetero mannen die andere mannen wel/niet knap noemen.
3+, 2- (al vind ik hem te gespierd)
3+, 2- (al vind ik hem te gespierd)
0
geplaatst: 8 mei 2012, 16:00 uur
Inderdaad. Normaal gezien stem ik ook niet op mannen, maar D'Angelo is gewoon een knappe gast.
4+, 2-
4+, 2-
0
geplaatst: 8 mei 2012, 16:09 uur
Omdat mannen ook het recht hebben om knap gevonden te worden stem ik gewoon mee:
6+, 2-
6+, 2-
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.