Muziek / Muziekgames / Knappe musici! #3
zoeken in:
0
geplaatst: 8 mei 2012, 18:45 uur
dix schreef:
dat is een neger
Ik mag hopen dat dit geen reactie hierop is.dat is een neger
Teunnis schreef:
Voor de emancipatie van de man!
Voor de emancipatie van de man!
0
geplaatst: 9 mei 2012, 12:04 uur
Onze vent doet het een stuk beter dan de gemiddelde vrouw. Mooi om te zien dat mannen echt overal een stuk beter in zijn. 

0
Jocharo-T
geplaatst: 9 mei 2012, 14:09 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Onze vent doet het een stuk beter dan de gemiddelde vrouw. Mooi om te zien dat mannen echt overal een stuk beter in zijn.
Of er zitten hier meer relnichten op de site dan van tevoren gedacht. Onze vent doet het een stuk beter dan de gemiddelde vrouw. Mooi om te zien dat mannen echt overal een stuk beter in zijn.

0
geplaatst: 9 mei 2012, 15:18 uur
Rhythm & Poetry schreef:

0
Jocharo-T
geplaatst: 9 mei 2012, 15:44 uur
Eveningguard schreef:
Heb jij toevallig een dikke buik ofzo?
Heb jij toevallig een dikke buik ofzo?

Die logica gaat een beetje langs mij heen. Ik blijf het gewoon vreemd vinden dat op een site met overwegend mannen, een kerel beter scoort in rating dan de gemiddelde vrouw.
0
geplaatst: 9 mei 2012, 15:46 uur
Jocharo-T schreef:

Die logica gaat een beetje langs mij heen. Ik blijf het gewoon vreemd vinden dat op een site met overwegend mannen, een kerel beter scoort in rating dan de gemiddelde vrouw.
Er zijn anders al genoeg mannen afgeserveerd in dit topic hoor.(quote)

0
Jocharo-T
geplaatst: 9 mei 2012, 15:48 uur
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik dat niet zo bijgehouden heb, mijn reactie was dan ook gedoeld op het bericht van Robijntje, maar volgens mij ben ik de enige die er zo over denkt, dus ik zal vanaf nu stoppen met het reageren en netjes wachten tot er weer een vrouw langskomt. 

0
Jocharo-T
geplaatst: 9 mei 2012, 15:58 uur
Mischien neem ik het inderdaad te serieus en is dat dus blijkbaar niet de bedoeling. 

0
geplaatst: 9 mei 2012, 16:07 uur

zangeres van 2:54 (weet haar naam niet en ik ben te leeg om het op te zoeken)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.