Muziek / Muziekgames / Knappe musici! #3
zoeken in:
0
geplaatst: 24 november 2011, 15:30 uur
Ik begin me steeds meer te verbazen hier. Geen wonder dat al die dames zo geobsedeerd zijn door uiterlijke perfectie, ik zou ook nerveus worden met al die extreem kritische mannen op de wereld.
0
geplaatst: 24 november 2011, 15:46 uur
Betekent dit dan dat wij extreem kritisch zijn of dat de dames waarvan jij hier foto's post gewoon niet zo knap zijn als jij denkt/hoopt?
0
geplaatst: 24 november 2011, 15:56 uur
+2,3-!!!! 
Edit: Overigens is dit wel echt de beste foto zie ik nu.

Edit: Overigens is dit wel echt de beste foto zie ik nu.
0
geplaatst: 24 november 2011, 15:57 uur
Niet alleen de foto's die ik post hoor. En het gaat vaak om dames die naar mijn weten alom als aantrekkelijk gezien worden, behalve dan blijkbaar op MuMe.
0
geplaatst: 24 november 2011, 16:33 uur
Vrouwen zijn in principe ook gewoon lelijk. Behalve als ze knap zijn.
0
geplaatst: 24 november 2011, 16:39 uur
+2, 4-
Ik ben doorgaans niet echt streng hier. Deze foto vind ik gewoon totáal niet aantrekkelijk.
Ik ben doorgaans niet echt streng hier. Deze foto vind ik gewoon totáal niet aantrekkelijk.
0
geplaatst: 24 november 2011, 20:47 uur
GrafGantz schreef:
Ik begin me steeds meer te verbazen hier. Geen wonder dat al die dames zo geobsedeerd zijn door uiterlijke perfectie, ik zou ook nerveus worden met al die extreem kritische mannen op de wereld.
Speciaal voor Graf.

Berry
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.