Muziek / Muziekgames / Knappe musici! #3
zoeken in:
0
geplaatst: 24 november 2011, 22:32 uur
GrafGantz schreef:
Ik begin me steeds meer te verbazen hier. Geen wonder dat al die dames zo geobsedeerd zijn door uiterlijke perfectie, ik zou ook nerveus worden met al die extreem kritische mannen op de wereld.
Ik begin me steeds meer te verbazen hier. Geen wonder dat al die dames zo geobsedeerd zijn door uiterlijke perfectie, ik zou ook nerveus worden met al die extreem kritische mannen op de wereld.
Ik zie dit hier gewoon nog als plat 'keuren'. In het echte leven ben ik helemaal niet zo kritisch en komen andere aspecten dan het uiterlijk om het hoekje kijken.
Maar ach, wat hap ik weer...
0
geplaatst: 24 november 2011, 23:18 uur
1+, 3-
leuk meisje, maar net als de vorige keer een matige foto...
Moet zeggen dat ik in het echte leven ook maar 2 dingen belangrijk vind bij een vrouw.
het innerlijk en het uiterlijk
leuk meisje, maar net als de vorige keer een matige foto...
bennerd schreef:
Ik zie dit hier gewoon nog als plat 'keuren'. In het echte leven ben ik helemaal niet zo kritisch en komen andere aspecten dan het uiterlijk om het hoekje kijken.
Moet zeggen dat ik in het echte leven ook maar 2 dingen belangrijk vind bij een vrouw.
het innerlijk en het uiterlijk
0
geplaatst: 25 november 2011, 12:00 uur
Ze kijkt hier wel erg goed (lees: geil), haar lichaam is wel wat minder.
2+, 1-
2+, 1-
0
geplaatst: 25 november 2011, 12:25 uur
ik merk dat mijn hartje hier toch sneller van gaat kloppen, hoewel ik het niet bestempel als droomvrouw...
mijn verstand zegt nee, de rest van mijn lichaam denkt er duidelijk anders over...
en aangezien ik functioneer als democratie:
5+, 1-
mijn verstand zegt nee, de rest van mijn lichaam denkt er duidelijk anders over...
en aangezien ik functioneer als democratie:
5+, 1-
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.

%20JB%20Mondino%20web.jpg)