Muziek / Muziekgames / Knappe musici! #3
zoeken in:
0
geplaatst: 21 september 2012, 20:56 uur
Volgens mij een leuk meisje, maar dat blijkt niet uit deze foto.
1-
1-
0
geplaatst: 21 september 2012, 20:57 uur
1+, 1-
Juist wel, of ze een leuk meisje is, weet ik dan weer niet
Juist wel, of ze een leuk meisje is, weet ik dan weer niet

0
geplaatst: 21 september 2012, 22:58 uur
3+, 4-
Best een charmant meisje, al moet ze zich eens fatsoenlijk gaan kleden en fatsoenlijke muziek gaan maken, maar zoals gezegd, best een charmant meisje. Deze foto is overigens ook niet zo.
Best een charmant meisje, al moet ze zich eens fatsoenlijk gaan kleden en fatsoenlijke muziek gaan maken, maar zoals gezegd, best een charmant meisje. Deze foto is overigens ook niet zo.
0
geplaatst: 21 september 2012, 23:05 uur
Het gaat juist om de foto die er geplaatst wordt, Maarten.
0
geplaatst: 21 september 2012, 23:49 uur
Arrie schreef:
Wat vrouwonvriendelijk. Afijn, mijn punt blijft staan. Niet dubbelzinnig bedoeld.
0
geplaatst: 22 september 2012, 00:49 uur
5+, 5-
In principe ja, maar dat haar is wel veeeeeel te rood! De verschillende tinten maken het toch leuk!
In principe ja, maar dat haar is wel veeeeeel te rood! De verschillende tinten maken het toch leuk!
0
geplaatst: 22 september 2012, 03:27 uur
Sunderland schreef:
Je stelt me teleur
. Het maakt niet uit, ze is op ieder foto een erg mooie meid. Als ze nou ook nog eens goede muziek ging maken...6+, 5-
0
geplaatst: 22 september 2012, 09:47 uur
Ik ben het met je eens Rick; het is een hele leuke meid. Ik was een beetje teleurgesteld omdat ze op andere foto's er veel leuker uit ziet. Om mezelf te overtuigen heb ik gisteravond nog wat interviewtjes met haar zitten bekijken en zij is idd een uiterst charmant meisje, wat Slowgaze zegt. En dat voor een rockchick!
En haar muziek is ook prima te pruimen.
En haar muziek is ook prima te pruimen.

0
geplaatst: 22 september 2012, 10:48 uur
7+, 7-
De eerste foto van Hayley waar ik geen plus aan zou geven moet ik nog tegenkomen.
De eerste foto van Hayley waar ik geen plus aan zou geven moet ik nog tegenkomen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.