Muziek / Muziekgames / Knappe musici! #3
zoeken in:
0
geplaatst: 22 september 2012, 18:09 uur
+3, -1, +1, -1
Ik vind die tweede er nou vooral wel snel uitzien.
Ik vind die tweede er nou vooral wel snel uitzien.
0
geplaatst: 23 september 2012, 17:25 uur
1+, 1-
Neeeeee! Niet die slet die het Songfestival wist te winnen met zo'n ***nummer!!!!
Neeeeee! Niet die slet die het Songfestival wist te winnen met zo'n ***nummer!!!!

0
geplaatst: 23 september 2012, 21:55 uur
Emile93 schreef:
1+, 1-
1+, 1-
Het gaat om de foto. Niet om een nummer van de artiest.
0
geplaatst: 23 september 2012, 23:52 uur
6+, 4-
Want make-up zit goed terwijl ze in bad zit. Dat gelooft niemand.
Want make-up zit goed terwijl ze in bad zit. Dat gelooft niemand.
0
geplaatst: 24 september 2012, 08:36 uur
Emile93 schreef:
1+, 1-
1+, 1-
In tegenstelling tot al die fantastische eurosong winnaars van de laatste 15 jaar?
0
geplaatst: 24 september 2012, 11:27 uur
Papartis schreef:
(quote)
Maar ook de foto vind ik niks!
0
geplaatst: 24 september 2012, 11:36 uur
Volgens mij wordt het tijd voor een topic waar mannelijke users een foto van hun vriendin (of vriend) plaatsen, en dan gaan we vervolgens met z'n allen stemmen. Ik ben toch wel heel erg benieuwd naar het aantal Victoria's Secret Angels dat er dan langs gaat komen, dat moeten er vrij veel zijn als ik die minnetjes hier steeds weer zie.
0
geplaatst: 24 september 2012, 13:58 uur
GrafGantz schreef:
Volgens mij wordt het tijd voor een topic waar mannelijke users een foto van hun vriendin (of vriend) plaatsen, en dan gaan we vervolgens met z'n allen stemmen. Ik ben toch wel heel erg benieuwd naar het aantal Victoria's Secret Angels dat er dan langs gaat komen, dat moeten er vrij veel zijn als ik die minnetjes hier steeds weer zie.
Dan plaats ik een foto van jou.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.