Muziek / Muziekgames / Knappe musici! #3
zoeken in:
0
geplaatst: 24 september 2012, 14:44 uur
GrafGantz schreef:
Volgens mij wordt het tijd voor een topic waar mannelijke users een foto van hun vriendin (of vriend) plaatsen, en dan gaan we vervolgens met z'n allen stemmen. Ik ben toch wel heel erg benieuwd naar het aantal Victoria's Secret Angels dat er dan langs gaat komen, dat moeten er vrij veel zijn als ik die minnetjes hier steeds weer zie.
Volgens mij wordt het tijd voor een topic waar mannelijke users een foto van hun vriendin (of vriend) plaatsen, en dan gaan we vervolgens met z'n allen stemmen. Ik ben toch wel heel erg benieuwd naar het aantal Victoria's Secret Angels dat er dan langs gaat komen, dat moeten er vrij veel zijn als ik die minnetjes hier steeds weer zie.
+1
0
geplaatst: 24 september 2012, 19:07 uur
Karakter zie je nog steeds niet op een foto en er is niets mis met het gebruiken van een hoge standaard bij het keuren van iemands uiterlijk. We zijn per slot van rekening allemaal macho's.
Niet zo zeuren, Graf.
Niet zo zeuren, Graf.
0
geplaatst: 24 september 2012, 19:17 uur
0
geplaatst: 24 september 2012, 22:16 uur
GrafGantz schreef:
+1, -1
0
geplaatst: 25 september 2012, 13:00 uur
Mijn vriendin is niet knapper maar dat is vast omdat ik zelf zo lelijk ben 

0
geplaatst: 25 september 2012, 23:09 uur
Ik kan niet plussen op een bakvis In een roze jurkje op een hobbelpaard.
+5 -3
+5 -3
0
geplaatst: 25 september 2012, 23:19 uur
7+, 3-
Ik val niet zo op blond, maar mooi blond is niet lelijk.
Ik val niet zo op blond, maar mooi blond is niet lelijk.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.