MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Commerciele Jaren 80 Ko

zoeken in:

2-4 allebei wel leuk

Beide wel een klein beetje guilty pleasure. Al is Frank Stallone (het broertje van...) eigenlijk wel heel foute Amerikaanse autoradiomuziek uit de 80's en S Express een van de meer gedateerd klinkende vroege househitjes. Ik ga voor S Express.

2-6

83. Prince - Batdance Vs. Robin Beck - First Time

Batman vs. coca cola, beide vrij matig eigenlijk

1-0 maar Prince heeft een stuk 30 betere hits gehad, maar dat Robin Beck nummer is zo saai volgens het boekje

6-2

84. Dr.Hook - Baby Makes Her Blue Jeans Talk Vs. Phil Collins - Against All Odds (Take A Look At Me Now)

1-0

Casartelli (moderator)
2-5

3-6

Maar ik ben waarschijnlijk te laat voor de onverhoopte hit met de prima clip.
Je bent 12 en kijkt vier minuten lang naar een paar strak gegoten billen ... hmmm.

85. Time Bandits - Listen To The Man With The Golden Voice Vs. Frank Boeijen Groep - Zwart-Wit

0-1

johannesA
1-1

1-3

I'm Specialized in You had misschien wel gewonnen
van de anders erg goeie Nederpop hit van Frank Boeijen.

DjFrankie (moderator)
2-4

86. Romantics - What I Like About You Vs. The Cars - Drive

1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 11:31 uur

geplaatst: vandaag om 11:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.