Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums (Versie 7)
zoeken in:
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 16 januari 2012, 14:59 uur
Zit nu Stars of the Lid te luisteren en dat klinkt helemaal niet verkeerd. Laat ik eens gek doen en daarop stemmen.
4-3
4-3
0
geplaatst: 16 januari 2012, 15:14 uur
Zo aan het gemiddelde te zien lijkt me dat een best interessant album, maar het heeft geen zin voor mij op dat album tijdens deze battle nog te gaan beluisteren. Ik ben nog bezig met het album van Eels uit de vorige battle. En dat album klinkt ook zeker niet slecht.
0
geplaatst: 16 januari 2012, 16:54 uur
5-6

wibro schreef:
Zo aan het gemiddelde te zien lijkt me dat een best interessant album, maar het heeft geen zin voor mij op dat album tijdens deze battle nog te gaan beluisteren. Ik ben nog bezig met het album van Eels uit de vorige battle. En dat album klinkt ook zeker niet slecht.
Doe geen moeite. Zo aan het gemiddelde te zien lijkt me dat een best interessant album, maar het heeft geen zin voor mij op dat album tijdens deze battle nog te gaan beluisteren. Ik ben nog bezig met het album van Eels uit de vorige battle. En dat album klinkt ook zeker niet slecht.

0
geplaatst: 16 januari 2012, 17:03 uur
Beide albums ken ik niet. Dus ik pas. Ik kan op de volgende battles ook niet stemmen want ik moet naar mijn werk. Ik hoop wel dat de Talking Heads in battle 85 de Beatles verslaan.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 16 januari 2012, 18:44 uur
Dwejkk_ schreef:
tot de 6
tot de 6
Zonder aanvullende info gewoon 1 verschil, lijkt me.
0
geplaatst: 16 januari 2012, 18:51 uur
Ik vroeg het hier al een tijdje geleden. Toen is mij gezegd dat het tot de 1 is 

0
geplaatst: 16 januari 2012, 19:08 uur
85. The Beatles - Rubber Soul (1965) vs. Talking Heads - Fear of Music (1979)
0-1
0-1
* denotes required fields.