MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Maak kennis met... 2012

zoeken in:
Is ie zo zuur? Nee, het is meer dat ik het idee heb dat je iets te gekleurd naar dit nummer kijkt (en dat mag ook); ik hoop alleen niet dat we de komende tijd een stortvloed aan Irrepressibles over ons heen gaan krijgen.

inquestos schreef:
Is ie zo zuur? Nee, het is meer dat ik het idee heb dat je iets te gekleurd naar dit nummer kijkt (en dat mag ook); ik hoop alleen niet dat we de komende tijd een stortvloed aan Irrepressibles over ons heen gaan krijgen.

Wederom sla je nu de plank mis in mijn ogen. Waarom het zo op de man spelen en er dingen bij halen die hier niet nodig zijn?
Promowerk doe ik wel op andere terreinen, hier plaats ik voornamelijk nummers waar ik zelf gek van ben, nooit anders gedaan. Dus hoezo gekleurd? Of ga je dat nu elke keer schrijven bij wat ik plaats? Lekker gezellig dan.
Die tweede opmerking vind ik ook flauwheid ten top: alsof ik elk nieuw te verschijnen nummer zou gaan plaatsen. Het is gewoon op een vervelende manier persoonlijk commentaar leveren en dat vind ik jammer want daarmee wordt ik neergezet als niet serieuze plaatser van nummers.

Ik had niet kunnen reageren uiteraard (altijd beter) maar dit vind ik gewoon vervelend overkomen.

Wat is er mis met promoten? De bedoeling van dit topic is toch juist om artiesten voor te stellen die jij goed vindt?

Don Cappuccino schreef:
Wat is er mis met promoten?

Ter verduidelijking: ik ben gevraagd promowerk te verrichten voor de band en dat werd even 'fijntjes' aangehaald; dus op de man spelend.
In dit topic ben ik altijd enthousiast en deel graag nummers waarvan ik hoop dat het bij anderen aanslaat en dat is hier niet anders. Dit topic gebruik ik niet anders voor deze band dan voor willekeurig welke andere artiest ook (in die zin promo ik zoveel bands van harte). Daarom vind ik het ook een vervelende manier van commentaar leveren. Ook dat nietszeggende 'omdat je een lieve jongen bent bla bla'.... dan neem je dit topic niet meer serieus in mijn ogen, althans niet mijn toevoeging. En dat vind ik jammer.

Harde commentaren, commentaren met een knipoog.... allemaal leuk. Dit niet.

Kom op, niet zulke lange tenen, dan maar geen nummer plaatsen waarbij je de schijn kan hebben dat je het niet alleen plaatst omdat je het goed vindt. Het persoonlijke aspect kan je dan niet uitsluiten, maar om dat dan meteen 'op de man spelen' te noemen...

Niet alles wat op een forum wordt geplaatst is bedoelt als persoonlijke aanval, ook al kun je het wel zo interpreteren, ik wilde er alleen mee zeggen dat je extra hard zal moeten aanpoten om dit te pluggen, het verkoopt zichzelf bepaalt niet ( zeker tov 'In This Shirt' ).

Vocaal helaas niet mijn smaak.

5

7,5

Met clip nog indrukwekkender.

01-06: The Irrepressibles - Arrow (aERodynamIC / 10 / 6,3)
02-06: Childish Gambino ft Beck - Silk Pillow (R&P)

Ik wilde eigenlijk een nummer van Big K.R.I.T. doen (met B.B. King) maar die is nog niet te vinden op JijBuis. Daarom maar dit nummer.

Even wennen, maar wordt met de luisterbeurt beter en interessanter.

8,5

Volgens mij is 64 gedeeld door 10 altijd nog 6,4 R&P tenzij je het 'lieve jongen gehalte' niet mee laat tellen en daarom een tiende in mindering brengt

Zo moet ie zijn:

01-06: The Irrepressibles - Arrow (aERodynamIC / 10 / 6,4)

De bijdrage van Beck is hoorbaar. Wel aardig. Hoog tijd dat Beck zelf weer eens met wat nieuws komt.

6

5.75

6,75

Rhythm & Poetry schreef:
Even wennen, maar wordt met de luisterbeurt beter en interessanter.

Hopelijk, want momenteel maakt het nog maar weinig indruk.

5,5.

aERodynamIC schreef:
Volgens mij is 64 gedeeld door 10 altijd nog 6,4 R&P tenzij je het 'lieve jongen gehalte' niet mee laat tellen en daarom een tiende in mindering brengt

Zo moet ie zijn:

De bijdrage van Beck is hoorbaar. Wel aardig. Hoog tijd dat Beck zelf weer eens met wat nieuws komt.

6

Ik had honger en heb een gedeelte van het cijfer opgegeten. Dacht dat niemand het zou merken.

Kan er ook kop noch staart aan krijgen, maar 't klinkt wel aardig..

6

02-06: Childish Gambino ft Beck - Silk Pillow (R&P/ 9 / 6,22)
03-06 Actress - N.E.W. (jassn)

Nummer komt maar niet los. Begint nog wel veelbelovend.

6

Er is niets gebeurd. Maar omdat het niet onaangenaam is:

5

DjFrankie (moderator)
5 saai

5.75

Rhythm & Poetry schreef:
Nummer komt maar niet los. Begint nog wel veelbelovend.

6
had inderdaad beter een ander lied genomen, maar het past wel goed in het album.

7,5

Gast
geplaatst: vandaag om 06:07 uur

geplaatst: vandaag om 06:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.