Muziek / Muziekgames / Maak kennis met... 2012
zoeken in:
0
geplaatst: 2 augustus 2012, 20:16 uur
01-08: DIIV - Doused (Vince Vega / 14 / 7,03)
02-08: Kyla La Grange - Walk through Walls (aERodynamIC)
Nieuwe dan maar?
02-08: Kyla La Grange - Walk through Walls (aERodynamIC)
Nieuwe dan maar?
0
geplaatst: 2 augustus 2012, 20:28 uur
Deze gaat wel. Vampire Smile vind ik nog veel, veel beter! Heb haar debuut, die overigens twee dagen geleden is uitgebracht, inmiddels twee keer beluisterd, en ik moet zeggen: op het eerste gehoor klinkt het niet verkeerd (al blijft Vampire Smile voor mij de duidelijke topper van het album).
7
7
0
geplaatst: 2 augustus 2012, 20:51 uur
Leuk album en inderdaad is Vampire Smile een geweldig nummer (maar volgens mij veel eerder uitgebracht waardoor ik voor de album-opener gekozen heb; hopelijk klopt dit want anders had ik voor Vampire Smile kunnen kiezen).
Hoe dan ook een lekker popnummer. Doet me wat aan Stevie Nicks denken en andere nummers op het album hebben iets Kate Bush achtigs.
7,8
Hoe dan ook een lekker popnummer. Doet me wat aan Stevie Nicks denken en andere nummers op het album hebben iets Kate Bush achtigs.
7,8
0
geplaatst: 2 augustus 2012, 20:55 uur
aERodynamIC schreef:
Leuk album en inderdaad is Vampire Smile een geweldig nummer (maar volgens mij veel eerder uitgebracht waardoor ik voor de album-opener gekozen heb; hopelijk klopt dit want anders had ik voor Vampire Smile kunnen kiezen).
Twijfelgeval. De demo circuleert al geruime tijd op het internet (een kleine twee jaar zelfs al, geloof ik). De definitieve versie, of de definitieve releasedatum, is echter vastgesteld ergens in maart dit jaar als ik me niet vergis. Ik weet niet precies wat de precieze regels zijn bij dit topic in dergelijke gevallen, maar ik begrijp de verwarring.

0
geplaatst: 2 augustus 2012, 22:31 uur
Ja, ik ook. Voor mijn gevoel is het al jaren oud, maar dat heb je soms met nieuwe nummers.
Blijkbaar indruk gemaakt, niet omdat ik het zo bijzonder vind, maar hij blijft wel hangen.
6,5
Blijkbaar indruk gemaakt, niet omdat ik het zo bijzonder vind, maar hij blijft wel hangen.
6,5
0
geplaatst: 2 augustus 2012, 22:44 uur
Ze is Brits, maar klinkt US, over the top productie en overspannen (veel brawls en geaspireerd)gezongen, matig en oninteressant. Hier klinkt Amy MacDonald nog innovatief bij.
5
5
0
geplaatst: 3 augustus 2012, 20:06 uur
01-08: DIIV - Doused (Vince Vega / 14 / 7,03)
02-08: Kyla La Grange - Walk through Walls (aERodynamIC / 12 / 6,27)
03-08: The Invisible - Wings (R&P)
Eens een keer wat anders dan hiphop van mijn kant. Ben benieuwd of dit wel op mooie cijfers kan rekenen. Zelf vind ik het toffe muziek, maar, zo is gebleken, dat zegt niks.
7,5
02-08: Kyla La Grange - Walk through Walls (aERodynamIC / 12 / 6,27)
03-08: The Invisible - Wings (R&P)
Eens een keer wat anders dan hiphop van mijn kant. Ben benieuwd of dit wel op mooie cijfers kan rekenen. Zelf vind ik het toffe muziek, maar, zo is gebleken, dat zegt niks.
7,5
0
geplaatst: 3 augustus 2012, 20:23 uur
Ken deze al, maar ik vind 'm niet zo bijzonder. Wat aan de saaie kant zelfs. Doe mij maar hiphop. 
Een krappe 6,5

Een krappe 6,5
0
geplaatst: 3 augustus 2012, 20:25 uur
Als het saai is dan verwacht ik zeker mooie cijfers van the viking en salvadore. 

0
geplaatst: 3 augustus 2012, 20:27 uur
Ga zo door ... alweer een halfje omlaag 
Wel grappig dat Angelo liever hiphop heeft maar niks met saai opheeft terwijl ... als iets saai is ...

Wel grappig dat Angelo liever hiphop heeft maar niks met saai opheeft terwijl ... als iets saai is ...
0
geplaatst: 3 augustus 2012, 20:28 uur
Bij een onvoldoende plaats ik de volgende keer gewoon weer hiphop. 

0
geplaatst: 3 augustus 2012, 20:35 uur
Dit is veel beter dan hiphop, maar ja dat zegt natuurlijk nog niks.
Maar leuk nummer, niks mis mee.
7
(en dit cijfer had ik al bepaald voor het angstaanjagende dreigement
)
Maar leuk nummer, niks mis mee.
7
(en dit cijfer had ik al bepaald voor het angstaanjagende dreigement
)
0
geplaatst: 3 augustus 2012, 21:19 uur
R&P was wellicht in de war door het label: ninja tune 
Post onze rappeur par excellence een stukske pp/nu wave van een goede eiken plank. Daarom: 7,35

Post onze rappeur par excellence een stukske pp/nu wave van een goede eiken plank. Daarom: 7,35
0
geplaatst: 3 augustus 2012, 21:37 uur

Maar bekijk eens mijn top 10, dan zie je dat er 5 niet hiphopplaten tussen staan.

0
geplaatst: 3 augustus 2012, 21:59 uur
Hij kan 't wel die R&P ...
(die hiphop rammen we er nog wel uit
)
(die hiphop rammen we er nog wel uit
)
0
geplaatst: 3 augustus 2012, 22:12 uur
Salvadore schreef:
Hater.

Morgen weer een hiphopnummer.

0
geplaatst: 3 augustus 2012, 22:15 uur
Nee, morgen een relaxed gevoelig nummertje, niks geen hiphop ...
0
geplaatst: 3 augustus 2012, 22:32 uur
Wel aardig, beetje niksig, doet me niet heel veel maar heb er ook niet veel op tegen.
6,5
6,5
0
geplaatst: 3 augustus 2012, 22:34 uur
Salvadore schreef:
Slug gaat een nieuw nummer uitbrengen?

* denotes required fields.