MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Maak kennis met... 2012

zoeken in:
Niet onaardig, beetje suf. Vast hip, ik mis de hop, zoiets.

6

Bijna alleen maar voldoendes. Een uniek moment in de geschiedenis van R&P op MuMe.

Rhythm & Poetry schreef:
Bijna alleen maar voldoendes. Een uniek moment in de geschiedenis van R&P op MuMe.

Er wordt nu tenminste gezongen dat zal het verschil wel zijn.

Prima nummertje.

7

01-08: DIIV - Doused (Vince Vega / 14 / 7,03)
02-08: Kyla La Grange - Walk through Walls (aERodynamIC / 12 / 6,27)
03-08: The Invisible - Wings (R&P / 12 / 6,58)
04-08: The Shutes - Bright Blue Berlin Sky (Salvadore / / )

Gevoelig nummertje van een - in ieder geval voor mij - onbekend bandje, The Shutes.

Ik vrees dat ik niet helemaal snap wat er "gevoelig" is aan dit liedje (de tekst?), ik vind 'm namelijk vrij emotieloos en plat overkomen. Bovendien liggen de vocalen mij ook niet zo.

5,5

Nee, de vocalen spreken mij ook niet aan. Daardoor lijkt het nummer nog langer dan dat het al is.

5,5

Kabbelt wat voort. Niet boeiend.

5

Tja, heb wel getwijfeld om deze te plaatsen ... die schitterende scores zaten er wel een beetje in.

Zelf vind ik 't prachtig, dus gunde ik jullie deze kennismaking ook .
Muzikaal lekker, vocaal is 't even wennen. Een volgende keer toch maar wat anders.

8

Salvadore voelt hem al aankomen denk ik. Ik vind dit wel mooi. Ik krijg er een soort Midlake gevoel bij ook al lijkt het er niet echt op.

Waarom jezelf zo verontschuldigen? Omdat een paar mensen er niks aan vinden??? Pffff..... niks 'volgende keer toch maar wat anders'

8

Even wennen met name vocaal maar dan openbaart zich de pure schoonheid van dit nummer. Na een tweede luisterbeurt nog met een half punt verhoogd .Zoveel mooier dan al dat hip/hop ,R&B en House geweld waar we tegenwoordig mee worden platgegooid.

8,5

Topper hoor!

Hier ook een liefhebber, mooi nummer hoor!

8

Een kennismaking die smaakt naar meer.

7,8

Die spacy effectjes maken het wel helemaal af, ja.

5

Wat een tegenstellingen, behoudens 2 uitzonderingen is het ... of een 5 ... of een 8

Zal ik mijn cijfer dan ook maar afronden zodat je het gemiddelde uit je hoofd kan berekenen?

Dit valt nog mee qua tegenstellingen; bij, euh, bepaalde genres gaat het van 2 tot 9...

Leuke track voor op de verzamelcd Verwen je schoonouders met hedendaagse muziek waarmee je geen onheil aanricht

Alternatief: soundtrack voor shopping in de eko/biowinkel
Nietsig en plutsig - ene oor in, andere uit - dit lijkt me wel genoeg: 4,75

01-08: DIIV - Doused (Vince Vega / 14 / 7,03)
02-08: Kyla La Grange - Walk through Walls (aERodynamIC / 12 / 6,27)
03-08: The Invisible - Wings (R&P / 12 / 6,58)
04-08: The Shutes - Bright Blue Berlin Sky (Salvadore /14 / 6.54)
05-08: The Laurels - Changing the Timeline (Papartis / / )

Australische band.

Gebeurt niet veel interessants. Zolang de gitaren maar rocken..

5

Er gebeurt inderdaad niet veel interessants, maar ik heb toch een zwak voor die vintage sound (in vrijwel alle genres). In dit geval is dat ook zeker een meerwaarde voor zo'n doorsnee nummer! Uiteindelijk kom ik dan toch, na drie keer beluisteren, op een vrij ruime voldoende uit.

7

Geen topper maar kan hier prima naar luisteren.

7

Gast
geplaatst: vandaag om 17:17 uur

geplaatst: vandaag om 17:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.