MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1989

zoeken in:

4-5
laxus11 schreef:
God's Comic eruit

zonde idd

15. Gavin Friday – Apologia Vs. Todd Rundgren - The Want of a Nail

ArthurDZ schreef:
Oh ja, omdat Have A Little Faith In Me al in 1988 had meegedaan, heb ik die vervangen door Paul McCartney- My Brave Face

Ik heb net nog eens gekeken bij de Knock-Out Songs van 1988, maar ik zie Have a Little Faith in Me daar niet tussenstaan. Ik hoop dit nummer dus toch nog kan meedoen aan deze KO.

Ik denk dat Arthur 1987 bedoelt
Want het album komt uit 1987 maar de single is uitgebracht in 1989

Klopt, ik was het net even aan het checken en hij heeft inderdaad in 1987 meegedaan (ik had 'm nog wel zelf genomineerd in dat jaar )

laxus11 schreef:
Ik denk dat Arthur 1987 bedoelt
Want het album komt uit 1987 maar de single is uitgebracht in 1989

Daar heeft Lex een punt, Have a... werd met grote vertraging pas een hit in Nederland

divart schreef:
4-5
(quote)

zonde idd

Dat vond ik juist van This Old Heart of Mine van Rodje Stewart en Dressed for Success (één van de allerbesten van Roxette)

2MY
Poeha schreef:
Dat vond ik juist van ...Dressed for Success (één van de allerbesten van Roxette)

ja, waar waart ge daarstraks...?

Ik zag het....overwerken

16. The Hooters - Don't Knock it 'til You Try it Vs. Simple Minds - Mandela Day

Casartelli (moderator)
2-1

Gast
geplaatst: vandaag om 07:02 uur

geplaatst: vandaag om 07:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.