MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1990

zoeken in:

Casartelli (moderator)
6-6

kom nou

2MY
6-7

'k ben er

johannesA
7-7

8-8

10-8

3. Adamski – Killer Vs. Depeche Mode - Enjoy the Silence

0-1

0-2

Casartelli (moderator)
1-3

1-5

wandelindenatuur schreef:
Lou Reed & John Cale - Faces and Names
Lou Reed & John Cale - Hello It's Me
Lou Reed & John Cale - Open House
Lou Reed & John Cale - Smalltown
Lou Reed & John Cale - Style It Takes
The Serenes - Abiding a Place
The Serenes - Follow the Rural Coast
The Serenes - The World is a Woman's Breast
The Serenes - Trip Down
The Serenes - Voodoo Economics

Nu we tegen het einde van deze KO aanlopen wil ik hier toch graag nog even op terug komen. Aangezien deze user bovenstaande heeft genomineerd maar verder niet met het spel heeft meegedaan. Wellicht is het om dit soort vreemde praktijken tegen te gaan toch verstandig om een maximum van 2 nummers per artiest te gaan hanteren.

Casartelli (moderator)
vigil schreef:
Wellicht is het om dit soort vreemde praktijken tegen te gaan toch verstandig om een maximum van 2 nummers per artiest te gaan hanteren.

2MY
2-6

vigil schreef:
(quote)

Nu we tegen het einde van deze KO aanlopen wil ik hier toch graag nog even op terug komen. Aangezien deze user bovenstaande heeft genomineerd maar verder niet met het spel heeft meegedaan. Wellicht is het om dit soort vreemde praktijken tegen te gaan toch verstandig om een maximum van 2 nummers per artiest te gaan hanteren.

Voor veel mooie nummers van oa Prefrab Sprout, The House of Love etc was geen plaats meer. Om dit soort spelbederf tegen te gaan lijkt mij daarom een maximum van 2 nummers per artiest een zeer goed idee.

vigil schreef:
Wellicht is het om dit soort vreemde praktijken tegen te gaan toch verstandig om een maximum van 2 nummers per artiest te gaan hanteren.

Helemaal eens, een top-10 betekent keuzes maken. Het is toch geen band-KO of album-KO.

5-7

5-8

Vreemd dat een maximum van twee nummers per artiest nu wel bredere steun krijgt. Eigenlijk vond ik het in de 1989 ko storender.

Dan krijg jij met terugwerkende kracht alle egards...

remcodulac schreef:
Vreemd dat een maximum van twee nummers per artiest nu wel bredere steun krijgt. Eigenlijk vond ik het in de 1989 ko storender.
Tja, wat is breed ... De KO van 1989 was niet echt interessant, er werden vooral 3 bands gepushed. Ik heb ook amper deelgenomen. Ga dan lekker een album-KO doen. Ik heb aan de KO's daarvoor niet meegedaan en was ook niet bekend met de regels, maar ik snap niet dat een maximum van bijv. 2 niet altijd al een regel was.

Zelfs als 10 deelnemers 10 verschillende nummers van eenzelfde artiest nomineren, vind ik dat je eerst (misschien via een ladder) een maximum aantal moet laten meedoen.

5-9

5-10

Gast
geplaatst: vandaag om 22:01 uur

geplaatst: vandaag om 22:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.