MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Commerciele Jaren 90 Ko

zoeken in:
3-2

Leuk nummer die eerste... High is echt zum

Top KO trouwens

3-3 dan maar, ik vind ze allebei zum

Wel jammer van Humpin' Around, best lekker nummer is dat (verloren van een wat flauwe Bee Gees-cover).

Kan iemand deze even afmaken? Ik heb namelijk alvast speciaal voor deze KO dat nummer van BZN in de volgende battle beluisterd, en nu ziet het er naar uit dat ik die battle nog ga missen ook. Wat een triestheid, dat nummer en dat clipje, en dat heeft in '94 zelfs nog in de top 10 gestaan. Het zou twintig jaar eerder al oubollig zijn geweest...

Maar ik ga toch maar slapen.

Casartelli (moderator)
Kende jij de Banjo Man nog niet, Arrie?? Dat hoort sowieso wel bij je algemene muzikale ontwikkeling, zeker als je zelf ook van boven het IJ bent.

5-4 dan maar

6. Banjo man - BZN Vs. This is how we do it - Montell Jordan

0-1

johannesA
0-3

Ik ken bijna alle nummers

Ik ook. Wie-o-Wie-o-Wen. I'm the Banjo Man!

1-3

Beide nix

2MY
1-4

7. Sweet lullaby - Deep Forest Vs. Sometimes - Britney Spears

Eerste zegt me niets dus ik onthou me van stemmen.

2-0

GrafGantz schreef:
Eerste zegt me niets dus ik onthou me van stemmen.
Je kent hem vast wel, één van die zweefhitjes van begin '90's. Enigma enzo. Hier.

yeahyeahyeah schreef:
2-0

(quote)
Je kent hem vast wel, één van die zweefhitjes van begin '90's. Enigma enzo. Hier.

Ik weet hoe youtube werkt, maar ik zit op m'n werk.

Casartelli (moderator)
4-0

Toch spijtig dat ik de banjoman niet van een puntje heb kunnen voorzien. Toch betere camp dan driekwart van deze lijst, gok ik.

Casartelli (moderator)
8. Have you ever really loved a woman - Bryan Adams Vs. Thunderstruck - AC/DC

0-1

johannesA
0-5

johannesA
9. Amigos para siempre - José Carreras & Sarah Brightman Vs. Wind of change - Scorpions

1-0

Gast
geplaatst: vandaag om 08:49 uur

geplaatst: vandaag om 08:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.