Muziek / Muziekgames / Commerciele Jaren 90 Ko
zoeken in:
0
geplaatst: 5 maart 2012, 00:40 uur
3-3 dan maar, ik vind ze allebei zum 
Wel jammer van Humpin' Around, best lekker nummer is dat (verloren van een wat flauwe Bee Gees-cover).

Wel jammer van Humpin' Around, best lekker nummer is dat (verloren van een wat flauwe Bee Gees-cover).
0
geplaatst: 5 maart 2012, 02:10 uur
Kan iemand deze even afmaken? Ik heb namelijk alvast speciaal voor deze KO dat nummer van BZN in de volgende battle beluisterd, en nu ziet het er naar uit dat ik die battle nog ga missen ook.
Wat een triestheid, dat nummer en dat clipje, en dat heeft in '94 zelfs nog in de top 10 gestaan. Het zou twintig jaar eerder al oubollig zijn geweest...
Maar ik ga toch maar slapen.
Wat een triestheid, dat nummer en dat clipje, en dat heeft in '94 zelfs nog in de top 10 gestaan. Het zou twintig jaar eerder al oubollig zijn geweest...Maar ik ga toch maar slapen.

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 5 maart 2012, 08:08 uur
Kende jij de Banjo Man nog niet, Arrie?? Dat hoort sowieso wel bij je algemene muzikale ontwikkeling, zeker als je zelf ook van boven het IJ bent. 

0
geplaatst: 5 maart 2012, 08:41 uur
6. Banjo man - BZN Vs. This is how we do it - Montell Jordan
0-1
0-1
0
geplaatst: 5 maart 2012, 09:26 uur
2-0
GrafGantz schreef:
Eerste zegt me niets dus ik onthou me van stemmen.
Je kent hem vast wel, één van die zweefhitjes van begin '90's. Enigma enzo. Hier.Eerste zegt me niets dus ik onthou me van stemmen.
0
geplaatst: 5 maart 2012, 09:30 uur
yeahyeahyeah schreef:
2-0
2-0
(quote)
Je kent hem vast wel, één van die zweefhitjes van begin '90's. Enigma enzo. Hier. Ik weet hoe youtube werkt, maar ik zit op m'n werk.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 5 maart 2012, 09:35 uur
4-0
Toch spijtig dat ik de banjoman niet van een puntje heb kunnen voorzien. Toch betere camp dan driekwart van deze lijst, gok ik.
Toch spijtig dat ik de banjoman niet van een puntje heb kunnen voorzien. Toch betere camp dan driekwart van deze lijst, gok ik.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 5 maart 2012, 09:54 uur
8. Have you ever really loved a woman - Bryan Adams Vs. Thunderstruck - AC/DC
0-1
0-1
0
johannesA
geplaatst: 5 maart 2012, 10:06 uur
9. Amigos para siempre - José Carreras & Sarah Brightman Vs. Wind of change - Scorpions
1-0
1-0
* denotes required fields.