MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Commerciele Jaren 90 Ko

zoeken in:
Ik wil deze week de Rolling stone Ko houden.
In 2004 heeft het blad Rolling Stone een top 500 geplaatst op hun site en in 2010 een update gemaakt met een paar nieuwe nummer.
Dus ik wil met de originele lijst met de 12 beste nummers die in 2010 erin zitten een ko houden.

Lijkt dit jullie wat ?

Ja hoor.

Voor een spelletje ben ik altijd in, ook al hebben ze bij Rolling Stone geen smaak.

Ok dan zal ik deze week de ko opstarten

Arrie schreef:
Ik haat het nummer niet, ik vind het alleen zwaar overgewaardeerd. R.E.M. zelf heeft veel betere nummers, in deze KO deden veel betere nummers mee. Dan vind ik het toch jammer als een wel aardig nummer alles maar blijft winnen.

Je hebt in dit geval gelijk, Wild Roses is niet meer dan een aardig nummer, Losing is juist top.

laxus11 schreef:
Ok dan zal ik deze week de ko opstarten

11-12

Gast
geplaatst: vandaag om 21:08 uur

geplaatst: vandaag om 21:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.