MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Commerciele Jaren 90 Ko

zoeken in:
Images for Nick Cave And The Bad Seeds* + Kylie Minogue - Where The Wild Roses Grow - discogs.com

Groot genoeg? Geen hyperlinken mogelijk vanaf discogs trouwens, dat je het maar alvast weet.

Ah ok zover had ik nog niet gezocht dank je

Edit: Meteen veranderd

4-0

odi
4-1

laxus11 schreef:
Ah ok zover had ik nog niet gezocht dank je

Edit: Meteen veranderd

Maar nu is die van Nick Cave weer groter

5=-2

6-3

7-3 beiden topsongs, lichte voorkeur voor R.E.M.

tangmaster
7-4

8-6

8-7

8-9

9-9

9-10

10-11

10-12

Zo ook weer afgelopen!

(afbeelding)

Een verassende winnaar maar wel een goede en iedereen bedankt voor het meespelen

Gaan we nu verder met de jaren 60 of de jaren 00?

Mooie winnaar overigens, erg blij mee, zeker omdat het betekent dat Losing My Religion niet heeft gewonnen.

Ik zal de Losing My Religion-haat gelukkig nooit snappen. Hoe dan ook hebben we weer een leuke winnaar!

Ik haat het nummer niet, ik vind het alleen zwaar overgewaardeerd. R.E.M. zelf heeft veel betere nummers, in deze KO deden veel betere nummers mee. Dan vind ik het toch jammer als een wel aardig nummer alles maar blijft winnen.

Wederom was het een matige finale, de track die ik nog een kleine voldoende zou geven heeft wel gewonnen dus dit is nog enigszins een opluchting.

Nick Cave gewonnen!
Mooi!

Wel een beetje een rare foto; lijkt net alsof Kylie met haar borststem zingt.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:31 uur

geplaatst: vandaag om 10:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.