Muziek / Muziekgames / Commerciele Jaren 90 Ko
zoeken in:
0
geplaatst: 28 mei 2012, 10:00 uur
Images for Nick Cave And The Bad Seeds* + Kylie Minogue - Where The Wild Roses Grow - discogs.com
Groot genoeg? Geen hyperlinken mogelijk vanaf discogs trouwens, dat je het maar alvast weet.
Groot genoeg? Geen hyperlinken mogelijk vanaf discogs trouwens, dat je het maar alvast weet.
0
geplaatst: 28 mei 2012, 10:03 uur
Ah ok zover had ik nog niet gezocht dank je 
Edit: Meteen veranderd

Edit: Meteen veranderd

0
geplaatst: 28 mei 2012, 14:10 uur
Een verassende winnaar maar wel een goede en iedereen bedankt voor het meespelen 

0
geplaatst: 28 mei 2012, 14:16 uur
Gaan we nu verder met de jaren 60 of de jaren 00?
Mooie winnaar overigens, erg blij mee, zeker omdat het betekent dat Losing My Religion niet heeft gewonnen.
Mooie winnaar overigens, erg blij mee, zeker omdat het betekent dat Losing My Religion niet heeft gewonnen.

0
geplaatst: 28 mei 2012, 14:49 uur
Ik zal de Losing My Religion-haat gelukkig nooit snappen. Hoe dan ook hebben we weer een leuke winnaar!
0
geplaatst: 28 mei 2012, 14:53 uur
Ik haat het nummer niet, ik vind het alleen zwaar overgewaardeerd. R.E.M. zelf heeft veel betere nummers, in deze KO deden veel betere nummers mee. Dan vind ik het toch jammer als een wel aardig nummer alles maar blijft winnen.
0
geplaatst: 28 mei 2012, 15:14 uur
Wederom was het een matige finale, de track die ik nog een kleine voldoende zou geven heeft wel gewonnen dus dit is nog enigszins een opluchting.
0
geplaatst: 28 mei 2012, 17:46 uur
Wel een beetje een rare foto; lijkt net alsof Kylie met haar borststem zingt.
* denotes required fields.