MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Commerciële jaren 00 Ko

zoeken in:
Lastige... allebei tof.

0-2

1-2

1-3

2-5

88. Broad daylight - Gabriel Rios Vs. Rampeneren - Ali B featuring Yes-R & the Partysquad

1-0

3-0

4-0

4-1, voorspelbare stemmen troef. Al het beetje alternatieve gaat door. Waar zijn die mensen voor wie dit nou echt hun jeugd was?

89. Hanging by a moment - Lifehouse Vs. Boten Anna - Gebroeders Ko

1-0

1-1

2-1

2-2, die van Basshunter zal vast ook langskomen.

3-2
Beiden opnieuw beluisterd en ze stellen weinig voor, de minst slechte dan maar ...

3-3 die was lang geleden

4-3

5-3 Toch wel duidelijk

90. Happy ending - Mika Vs. Nothing I won't do - Special D

1-0

2-0

3-0

Je bent de D vergeten, van Special D. Wel erg, ik hoef alleen maar de titel te zien om hem meteen weer in m'n hoofd te hebben.

4-1

chevy93 schreef:
Waar zijn die mensen voor wie dit nou echt hun jeugd was?

Ik had ook op Rampeneren gestemd
Zal nog wel genoeg langskomen wat ik nog met plezier beluister en hier de eerste ronde niet eens door zal komen (niet dat Rampeneren daar bij hoort, maar ik bedoel meer in het algemeen).

chevy93 schreef:
Al het beetje alternatieve gaat door. Waar zijn die mensen voor wie dit nou echt hun jeugd was?

Voor mij, maar dat geldt ook voor Broad Daylight natuurlijk. Ik vond Ramperen toen al geen geweldig nummer, dus ja.

chevy93 schreef:
4-1, voorspelbare stemmen troef. Al het beetje alternatieve gaat door. Waar zijn die mensen voor wie dit nou echt hun jeugd was?

Dat was bij de 90s net zo anders.

5-1

Gast
geplaatst: vandaag om 09:25 uur

geplaatst: vandaag om 09:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.