Muziek / Muziekgames / De Commerciële jaren 00 Ko
zoeken in:
0
geplaatst: 25 juli 2012, 20:44 uur
88. Broad daylight - Gabriel Rios Vs. Rampeneren - Ali B featuring Yes-R & the Partysquad
1-0
1-0
0
geplaatst: 25 juli 2012, 21:00 uur
4-1, voorspelbare stemmen troef. Al het beetje alternatieve gaat door. Waar zijn die mensen voor wie dit nou echt hun jeugd was?
0
geplaatst: 25 juli 2012, 21:02 uur
89. Hanging by a moment - Lifehouse Vs. Boten Anna - Gebroeders Ko
1-0
1-0
0
geplaatst: 25 juli 2012, 21:27 uur
3-2
Beiden opnieuw beluisterd en ze stellen weinig voor, de minst slechte dan maar ...
Beiden opnieuw beluisterd en ze stellen weinig voor, de minst slechte dan maar ...
0
geplaatst: 25 juli 2012, 23:01 uur
3-0
Je bent de D vergeten, van Special D. Wel erg, ik hoef alleen maar de titel te zien om hem meteen weer in m'n hoofd te hebben.
Je bent de D vergeten, van Special D. Wel erg, ik hoef alleen maar de titel te zien om hem meteen weer in m'n hoofd te hebben.
0
geplaatst: 26 juli 2012, 00:35 uur
chevy93 schreef:
Waar zijn die mensen voor wie dit nou echt hun jeugd was?
Waar zijn die mensen voor wie dit nou echt hun jeugd was?
Ik had ook op Rampeneren gestemd 
Zal nog wel genoeg langskomen wat ik nog met plezier beluister en hier de eerste ronde niet eens door zal komen (niet dat Rampeneren daar bij hoort, maar ik bedoel meer in het algemeen).
0
geplaatst: 26 juli 2012, 00:37 uur
chevy93 schreef:
Al het beetje alternatieve gaat door. Waar zijn die mensen voor wie dit nou echt hun jeugd was?
Al het beetje alternatieve gaat door. Waar zijn die mensen voor wie dit nou echt hun jeugd was?
Voor mij, maar dat geldt ook voor Broad Daylight natuurlijk. Ik vond Ramperen toen al geen geweldig nummer, dus ja.
0
geplaatst: 26 juli 2012, 01:06 uur
chevy93 schreef:
4-1, voorspelbare stemmen troef. Al het beetje alternatieve gaat door. Waar zijn die mensen voor wie dit nou echt hun jeugd was?
Dat was bij de 90s net zo anders.
* denotes required fields.