MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Commerciële jaren 00 Ko

zoeken in:
2-2

Gaat u schamen om zo Alicia weg te stemmen!

catdog schreef:

Het is maar een KO hè. Bovendien, r&b is sowieso een ongewaardeerd genre op deze site, dus Alicia mag blij zijn dat ze überhaupt al zo ver wist te komen, maar ik ben het verder met je eens hoor.

catdog schreef:
2-2

Ik schaam me niet hoor. Ik vind het nummer van Alicia ook erg mooi, heb zelfs drie cd's van haar in huis, en vind You Don't Know My Name een hoogtepunt op haar tweede album (dat 3,5* scoort). Push Up is echter ook erg tof, met een erg vette beat en een flinke dosis jeugdsentiment. En die clip natuurlijk! Nee, schaamte is nergens voor nodig.

12. Mary Mary - Shackles (Praise you) Vs. All Saints - Pure Shores

0-6

Mary Mary had ook niet door moeten gaan tegenover Eve

Wel verrassend dat er zo laat in de KO nog zo'n overduidelijke uitslag komt (tenzij de Mary Mary lovers nu opeens binnen komen stormen).

13. Coldplay - Viva La Vida Vs. Linkin Park - In the end

Casartelli (moderator)
0-2

Gast
geplaatst: vandaag om 17:50 uur

geplaatst: vandaag om 17:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.