Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1996
zoeken in:
0
geplaatst: 14 november 2012, 09:50 uur
11. The Posies - Please Return It vs. Johnny Cash - Unchained
0-1
0-1
0
geplaatst: 14 november 2012, 12:12 uur
Na het verlies van Get Me Away From Here, I'm Dying het tweede topnummer van B&S die eruit ligt

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 14 november 2012, 12:14 uur
Het kon me eerlijk gezegd niet zo veel schelen welk van de twee doorging. Als ik van tevoren geweten had dat dit voor sommigen zo'n emotionele battle was, had ik me misschien wel van stemming onthouden. 

0
geplaatst: 14 november 2012, 12:33 uur
Avond door lijkt me sowieso een geval van
, ongeacht de tegenstander. Maar ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof dat ik al eens eerder aangegeven heb dat een draak van een nummer te vinden.
0
geplaatst: 14 november 2012, 12:52 uur
Volgens mij bestaan er verschillende liedjes die 'Avond' heten en beluisteren sommigen de verkeerde versie. Want de versie die ik hoor is toch echt wel
en mag gerust heel deze editie én de top 2000 winnen. Alleen is de clip nogal achterlijk.
en mag gerust heel deze editie én de top 2000 winnen. Alleen is de clip nogal achterlijk.
0
geplaatst: 14 november 2012, 12:58 uur
12. Manic Street Preachers - Australia vs. The Bluetones – Ca’nt Be Trusted
0
geplaatst: 14 november 2012, 13:02 uur
1-0
Ik kan wel tegen een stootje hoor.
Maar Avond vind ik misschien wel het minste nummer uit de hele KO. Heb daar nooit iets leuks aan kunnen ontdekken, vind het net als Graf een draak van een nummer.
Casartelli schreef:
Het kon me eerlijk gezegd niet zo veel schelen welk van de twee doorging. Als ik van tevoren geweten had dat dit voor sommigen zo'n emotionele battle was, had ik me misschien wel van stemming onthouden.
Ik kan wel tegen een stootje hoor.
Maar Avond vind ik misschien wel het minste nummer uit de hele KO. Heb daar nooit iets leuks aan kunnen ontdekken, vind het net als Graf een draak van een nummer.* denotes required fields.