MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1996

zoeken in:

Casartelli (moderator)
4-5

11. The Posies - Please Return It vs. Johnny Cash - Unchained

0-1

Cured
1-4

Seeing Other People eruit tegen Avond

Lijkt me terecht

Ja, want Seeing Other People staat niet in de top 2000.

herman schreef:

Na het verlies van Get Me Away From Here, I'm Dying het tweede topnummer van B&S die eruit ligt

Casartelli (moderator)
Het kon me eerlijk gezegd niet zo veel schelen welk van de twee doorging. Als ik van tevoren geweten had dat dit voor sommigen zo'n emotionele battle was, had ik me misschien wel van stemming onthouden.

Maar dan was Avond toch door geweest

herman schreef:

Avond door lijkt me sowieso een geval van , ongeacht de tegenstander. Maar ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof dat ik al eens eerder aangegeven heb dat een draak van een nummer te vinden.

2MY
Volgens mij bestaan er verschillende liedjes die 'Avond' heten en beluisteren sommigen de verkeerde versie. Want de versie die ik hoor is toch echt wel en mag gerust heel deze editie én de top 2000 winnen. Alleen is de clip nogal achterlijk.

12. Manic Street Preachers - Australia vs. The Bluetones – Ca’nt Be Trusted

1-0

Casartelli schreef:
Het kon me eerlijk gezegd niet zo veel schelen welk van de twee doorging. Als ik van tevoren geweten had dat dit voor sommigen zo'n emotionele battle was, had ik me misschien wel van stemming onthouden.

Ik kan wel tegen een stootje hoor. Maar Avond vind ik misschien wel het minste nummer uit de hele KO. Heb daar nooit iets leuks aan kunnen ontdekken, vind het net als Graf een draak van een nummer.

1-1 Remcodulac

Gast
geplaatst: vandaag om 17:58 uur

geplaatst: vandaag om 17:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.