Muziek / Muziekgames / That's Soul!! Ladder (Editie 1)
zoeken in:
0
geplaatst: 2 december 2012, 17:00 uur
ah...sorry...ik heb 'm verwijderd....pech voor Shalamar want ik heb net een geweldig nummer gevonden wat nog ontbrak 

0
geplaatst: 2 december 2012, 20:49 uur
EXTRA NOMINATIE MOGELIJKHEDEN:
Mensen, wat andere users en ik, zijn(ben) van mening dat in deze lijst bepaalde all-time classics niet mogen ontbreken. Daarvan missen we er vast en zeker nog een paar in deze lijst.
Daarom vraag ik jullie eens kritisch naar de lijst te kijken en aan te geven welke classics je mist. Echte classics dus en geen persoonlijk favorieten meer. Ik denk dat een ieder die overweging zelf kan maken. Hiermee creëer ik een extra nominatiemogelijkheid.
Graag op de volgende manier vermelden:
CLASSIC nominatie
- John Legend - Ordinary People
-... (who's next?)
Mensen, wat andere users en ik, zijn(ben) van mening dat in deze lijst bepaalde all-time classics niet mogen ontbreken. Daarvan missen we er vast en zeker nog een paar in deze lijst.
Daarom vraag ik jullie eens kritisch naar de lijst te kijken en aan te geven welke classics je mist. Echte classics dus en geen persoonlijk favorieten meer. Ik denk dat een ieder die overweging zelf kan maken. Hiermee creëer ik een extra nominatiemogelijkheid.
Graag op de volgende manier vermelden:
CLASSIC nominatie
- John Legend - Ordinary People
-... (who's next?)
0
geplaatst: 2 december 2012, 21:26 uur
Niet het meest overzichtelijke topic, haha. Ik nomineer een persoonlijke classic, dus niet als hierboven gevraagd 
Raphael Saadiq - Big Easy

0
geplaatst: 2 december 2012, 21:39 uur
Reijersen schreef:
Daarom vraag ik jullie eens kritisch naar de lijst te kijken en aan te geven welke classics je mist. Echte classics dus en geen persoonlijk favorieten meer.
Daarom vraag ik jullie eens kritisch naar de lijst te kijken en aan te geven welke classics je mist. Echte classics dus en geen persoonlijk favorieten meer.
Twijfel twijfel twijfel....Soul II Soul - Back to Life, Toni Braxton - Un-Break My Heart, R.Kelly - I Believe I Can Fly, etc , ik vind ze allemaal vreselijk maar ze passen denk ik wel allemaal in het gevraagde rijtje (hele grote) klassieke hits uit het genre die in de lijst nog ontbreken en zo kan ik nog wel even doorgaan....maar ik kies uiteindelijk dan toch voor een soul/disco hit eind jaren 70 die ik wel goed vind....
Shalamar - Second Time Around
0
geplaatst: 2 december 2012, 21:56 uur
klaezman schreef:
Niet het meest overzichtelijke topic, haha. Ik nomineer een persoonlijke classic, dus niet als hierboven gevraagd

Dat komt wel na de loting

0
geplaatst: 2 december 2012, 22:28 uur
Het is niet altijd even makkelijk om een nummer als classic te bestempelen. Ik vind Devil's Pie namelijk geen classic. Back To Life dan weer wel. Ik zou bijvoorbeeld ook Change - Change Of Heart, Heatwave - Boogie Nights, Shalamar - Night To Remember, Luther Vandross - Never Too Much, Alicia Keys - Fallin', Smokey Robinson - Tracks Of My Tears, Chi- Lites - Have You Seen Her, Earth, Wind & Fire - September, The Contours - Do You Love Me, Brenda Holloway - Every Little Bit Hurts, The Marvelattes - When You're Young And In Love, The Isley Brothers - This Old Heart Of Mine, The Three Degrees - Dirty Ol' Man, The Stylistics - You Make Me Feel Brand New, Jill Scott - Golden kunnen noemen, maar dat vinden anderen dan misschien niet een classic.
Een (van de vele) persoonlijke favoriet:
Shirley Brown - Ain't No Fun
Reijersen, kies maar welk nummer je hieruit toe wil voegen.
Een (van de vele) persoonlijke favoriet:
Shirley Brown - Ain't No Fun
Reijersen, kies maar welk nummer je hieruit toe wil voegen.

0
geplaatst: 2 december 2012, 22:39 uur
0
geplaatst: 2 december 2012, 23:50 uur
Ik vind eigenlijk geen van de totnogtoe genoemde nummers onmisbare classics, behalve The Tracks of My Tears, maar die staat al in de startlijst (onder The Miracles). Wellicht Soul II Soul ook nog. Verder veel r&b, disco en ander bedenkelijk soulmateriaal, plus een resem songs die amper hits zijn geweest, geen van allen echt onmisbaar werk (zogenaamde all-time-classics) voor deze lijst in mijn ogen (los van het feit of het goede nummers zijn). Maar goed, extra nominaties zijn altijd leuk, dus bij deze nog de beste Supremes:
975. The Supremes - You Keep Me Hangin' On
975. The Supremes - You Keep Me Hangin' On
0
geplaatst: 3 december 2012, 00:10 uur
Mogen we nu nog eigen favorieten noemen? Want 't is weer een nieuwe dag...:
976. RAMP - The American Promise
976. RAMP - The American Promise
0
geplaatst: 3 december 2012, 00:10 uur
977. Chairmen of the Board - Give Me Just a Little More Time
Of valt dat onder de Classics en mag ik er dan nog eentje?
Of valt dat onder de Classics en mag ik er dan nog eentje?

0
geplaatst: 3 december 2012, 00:22 uur
0
geplaatst: 3 december 2012, 00:29 uur
0
geplaatst: 3 december 2012, 00:33 uur
0
geplaatst: 3 december 2012, 00:34 uur
En dit is volgens mij wel een echte classic die nog mist in de lijst
981. Minnie Riperton - Lovin' You
0
geplaatst: 3 december 2012, 00:37 uur
noch 2 vermeende classics die missen
The Contours - Do You Love Me
Sam & Dave - Soul Man
The Contours - Do You Love Me
Sam & Dave - Soul Man
0
geplaatst: 3 december 2012, 01:21 uur
thelion schreef:

0
geplaatst: 3 december 2012, 01:30 uur
982. Prince - Do Me, Baby
Deze live versie dan maar, kon niet direct een betere vinden. Of is dit teveel funk?
Erg balen dat ik niet ook nog een top 10 kon aanleveren, door het Sint weekend.
Edit: Ah ik lees dat we nu ineens alleen nog maar vergeten classics mogen nomineren?
Tja, voor mij is die dat wel.
Soul Man hoort daar absoluut zeker bij.
Deze live versie dan maar, kon niet direct een betere vinden. Of is dit teveel funk?
Erg balen dat ik niet ook nog een top 10 kon aanleveren, door het Sint weekend.
Edit: Ah ik lees dat we nu ineens alleen nog maar vergeten classics mogen nomineren?
Tja, voor mij is die dat wel.
Soul Man hoort daar absoluut zeker bij.
0
geplaatst: 3 december 2012, 01:44 uur
Wel een beetje opletten jongens

Ben het overigens wel eens met kemm wat betreft de "classics" .
Toch maar een nieuwe nominatie dan maar:
983. (Minnie had ik dus al genomineerd): Gil Scott-Heron & Brian Jackson - We Almost Lost Detroit
0
geplaatst: 3 december 2012, 07:51 uur
Volgens mij zijn Soul Man (Laxus) en Ben E. King (al eerder The Lion) al genoemd als nominaties.
0
geplaatst: 3 december 2012, 08:45 uur
haha, volgens mij heb ik onduidelijkheid gecreëerd. eigen favorieten morgen ook nog hoor, nieuwe dag immers.
de 1000 halen we vandaag wel
de 1000 halen we vandaag wel
0
geplaatst: 3 december 2012, 09:36 uur
984. Phantom Limb - the Pines
985. Phantom Limb - Gravy Train
986. Jimi Hendrix - Dolly Dagger
987. Lowell George - I Can't Stand the Rain
985. Phantom Limb - Gravy Train
986. Jimi Hendrix - Dolly Dagger
987. Lowell George - I Can't Stand the Rain
0
geplaatst: 3 december 2012, 10:02 uur
Maar ik loop achter.....heb die eerste ronde helemaal over het hoofd gezien....please..... 

* denotes required fields.