Muziek / Muziekgames / Goed fout?
zoeken in:
0
geplaatst: 2 april 2013, 23:34 uur
3+
Ah de plaatsers stemmen zelf ook mee, had ik dat bij mijn eigen nominaties ook maar gedaan, was het allemaal ietsje minder negatief uitgevallen
Ah de plaatsers stemmen zelf ook mee, had ik dat bij mijn eigen nominaties ook maar gedaan, was het allemaal ietsje minder negatief uitgevallen

0
geplaatst: 4 april 2013, 16:46 uur
2+, 5+ Hé Freek, eindelijk een goede
Ja, enkele users stemmen ook op hun eigen video maar niet iedereen. Volgens mij mag dat wel.
Ja, enkele users stemmen ook op hun eigen video maar niet iedereen. Volgens mij mag dat wel.
0
geplaatst: 4 april 2013, 17:13 uur
3+, 7-
Het nummer doet me minder dan vroeger sinds ik oorspronkelijkere versies heb gehoord.
Het nummer doet me minder dan vroeger sinds ik oorspronkelijkere versies heb gehoord.
0
geplaatst: 4 april 2013, 21:16 uur
Twee keer een plus? Wel erg overdreven he

Mijn plaatsingen zijn lang niet allemaal persoonlijke favorieten hoor, een behoorlijk aantal horen hier gewoon echt thuis

0
geplaatst: 10 april 2013, 20:38 uur
Verguisde plaat van Queen. Popcritici hadden er geen goed woord voor over maar toch stiekem een "lekker" nummer 

0
geplaatst: 10 april 2013, 21:19 uur
1-
Slechtste single van Queen, te eentonig en hier gaan ze werkelijk te ver met de kitsch.
Slechtste single van Queen, te eentonig en hier gaan ze werkelijk te ver met de kitsch.
* denotes required fields.