Muziek / Muziekgames / Goed fout?
zoeken in:
0
geplaatst: 18 april 2013, 00:21 uur
4 plussen... en dan worden nummers van Imagination, Dave en Frizzle Sizzle afgeslacht in ditzelfde topic 

0
geplaatst: 18 april 2013, 18:56 uur
Ja, ik zou hier een + aan geven als ik niet zou moeten protesteren tegen het feit dat die arme Michel hier überhaupt opgevoerd wordt.
0
geplaatst: 18 april 2013, 18:58 uur
Niets mis mee met dit nummer. Hoort ook eigenlijk niet in dit topic maar men kan het anders zien 

0
geplaatst: 18 april 2013, 21:02 uur
Ik onthoud me ook van stemmen. Dit is een geweldig nummer, wat door een groot deel van de MuMe maatschappij ook zo zal worden bestempeld, lijkt me.
Sorry Eric. Geweldig goed en totaal niet fout.
Sorry Eric. Geweldig goed en totaal niet fout.
0
geplaatst: 18 april 2013, 21:58 uur
Buiten dat ik het een heerlijk nummer vind krijg ik hier toch echt wel wat foute gevoelens bij, sorry maar het is niet anders. Ik zie de bejaardensoos al vrolijk meeklappen en ik klap nog harder mee 
Geweldig goed? Op Musicmeter? Dat valt me dan toch weer tegen van de goegemeente maar ik deel de liefde

Geweldig goed? Op Musicmeter? Dat valt me dan toch weer tegen van de goegemeente maar ik deel de liefde

0
geplaatst: 19 april 2013, 00:08 uur
Nu eentje van een heel oud cassettebandje van me...dat ik dit nog eens op You Tube zou terugvinden, of überhaupt ergens 

0
geplaatst: 19 april 2013, 00:27 uur
We zijn toch van dezelfde generatie maar dit nummer heb ik blijkbaar gemist en dan luistert het gelijk heel anders.
Vreselijk dit.
-1
Vreselijk dit.
-1
0
geplaatst: 19 april 2013, 17:13 uur
aERodynamIC schreef:
We zijn toch van dezelfde generatie maar dit nummer heb ik blijkbaar gemist en dan luistert het gelijk heel anders.
Vreselijk dit.
-1
Vreselijk dit.
-1
Heb het in totaal ook pas twee keer gehoord, waarvan de tweede keer toendertijd opgenomen op dat befaamde cassettebandje. Kwam het toevallig tegen op YouTube en wilde het jullie niet onthouden

0
geplaatst: 19 april 2013, 21:20 uur
Vaak verguisd op deze site, overleefd geen enkel K.O maar vind zelf een wereldnummer.
* denotes required fields.