MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Goed fout?

zoeken in:
4+, 5-

4 plussen... en dan worden nummers van Imagination, Dave en Frizzle Sizzle afgeslacht in ditzelfde topic

1+ topnummer zelfs

2+

4+ heerlijk

5+ Als dit al fout wordt genoemd

Ja, ik zou hier een + aan geven als ik niet zou moeten protesteren tegen het feit dat die arme Michel hier überhaupt opgevoerd wordt.

Niets mis mee met dit nummer. Hoort ook eigenlijk niet in dit topic maar men kan het anders zien

Ik onthoud me ook van stemmen. Dit is een geweldig nummer, wat door een groot deel van de MuMe maatschappij ook zo zal worden bestempeld, lijkt me.

Sorry Eric. Geweldig goed en totaal niet fout.

Buiten dat ik het een heerlijk nummer vind krijg ik hier toch echt wel wat foute gevoelens bij, sorry maar het is niet anders. Ik zie de bejaardensoos al vrolijk meeklappen en ik klap nog harder mee

Geweldig goed? Op Musicmeter? Dat valt me dan toch weer tegen van de goegemeente maar ik deel de liefde

Nou vooruit dan

8+

Nu eentje van een heel oud cassettebandje van me...dat ik dit nog eens op You Tube zou terugvinden, of überhaupt ergens

We zijn toch van dezelfde generatie maar dit nummer heb ik blijkbaar gemist en dan luistert het gelijk heel anders.

Vreselijk dit.

-1

johannesA
3- zo slecht, dat het weer leuk wordt.

aERodynamIC schreef:
We zijn toch van dezelfde generatie maar dit nummer heb ik blijkbaar gemist en dan luistert het gelijk heel anders.

Vreselijk dit.

-1

Heb het in totaal ook pas twee keer gehoord, waarvan de tweede keer toendertijd opgenomen op dat befaamde cassettebandje. Kwam het toevallig tegen op YouTube en wilde het jullie niet onthouden

2MY
6-

Vaak verguisd op deze site, overleefd geen enkel K.O maar vind zelf een wereldnummer.

1+, 1-

1+, 2-

1+, 3-

Gast
geplaatst: vandaag om 19:50 uur

geplaatst: vandaag om 19:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.