MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Goed fout?

zoeken in:
3+

4+

5+

Dank voor alle eer Poeha

Overigens een van zijn mindere singles

In 2004 heeft de Amerikaanse tv zender VH1 nog geprobeerd om de band bij elkaar te krijgen voor een one night "stand".

Zo ook ABC, Hourglass, Berlin, Kajagoogoo, Men At Work, A Flock OF Seagulls, The Smiths, etc. Mooi initiatief. Die van ABC was in ieder geval aardig geslaagd gezien het optreden (van 2 van de 4 bandleden). Vond het behoorlijk interessant om de heren "behind the scenes" te zien. En uiteraard is Holly Johnson ook nu nog een "rare kwiebus".

Nee die wilde niet, maar ja het is ook wel een beetje vreemd verhaal natuurlijk. Hij was de zanger en veel van de bandleden speelden op de plaat niet mee want dat deden erg luxe sessiemuziekanten (bv. Steve Howe van Yes op gitaar).

Die van Kajagoogoo heb ik toen gezien.

En nu die van FGTH ook

5+, 1-

Ik heb altijd een lichte hekel aan dit nummer gehad.
Overkomt me niet zo vaak, maar dit keer dus wel.

6+, 1-

vigil schreef:
En nu die van FGTH ook

Alle vier de delen, ja? Och 10 minuten per deel...is goed te doen Vind het zelf wel leuk hoe ze er nu tegenwoordig tegenover staan tegen zo'n kortstondige reünie.

uiteraard alle 4 de delen

6+, 1-

7+, 1-

Juiste stand:

8+, 1-

Pino D'Angio - Ma Quale Idea

3+

1+ Geweldige plaat

2+ Helemaal eens met Lex

+++++3

Dat die überhaupt in dit topic gepost wordt

De volgende mag jij dan kiezen

5+

5+, 1-

WRECKX-N-EFFECT - Rumpshaker

Krijgt van mij een plus.
Kom maar op met die minnetjes

Gast
geplaatst: vandaag om 23:53 uur

geplaatst: vandaag om 23:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.