MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Goed fout?

zoeken in:
2+, 1-

Zag zijn debuutalbum voor een euro in de schappen.
Goed in het gehoor liggende pret-pop of goedkoop scorende commerciele bagger?
Ik ga voor een plusje

1+

3+

Wat is hier fout aan?

Ik vind het ook wel meevallen.

Vind zelf ook wel meevallen hoor Maar ik dacht misschien te commercieel en een hoog meezing-gehalte zodat die als foute plaat zou kunnen worden beoordeeld. Waar ligt de grens? Maar zijn debuutalbum is dik in orde.

Dan maar eens een krachtige classic housetrack uit de jaren 90. Double Dee feat. Dany - Found Love (de ultieme zweep song).

Hierbij kan ik echt niet stil blijven zitten. Inmiddels al weer 4 keer achter elkaar gedraaid

cd-single hoesje (beter geluid):

Bewegend beeld:

De liefde tussen MuMe en dit topic is behoorlijk bekoeld, merk ik.

Foxy Brown feat. Jay-Z - I'll Be

Drag Queen of the Century.

Dat was een kortstondige sensatie (1982-83) maar ook de nodige afkeer.

1+

Dit is nog een guilty pleasure, zijn/haar volgende singles kunnen mij gestolen worden.

2+ Fantastisch nummer vind ik zelf.

Nou vooruit

4+

Zeker een fantastisch nummer, Lex. In die tijd keek ik uit naar de regelmatig terugkerende disco-avondjes op school Tegenwoordig op die leeftijd hangen ze rond in de buurt van koffieshops

Kwam ik vanavond tegen...ik ben fan

Lützenkirchen - 3 Tage Wach (Hasen version)

Een vergeten hitje uit de jaren '60, een beetje fout maar erg vrolijk nummer van de producers van The Monkees.

Tommy Boyce and Bobby Hart - Alice Long

nix fouts aan

1+

Randy Crawford & (good old, toen nog jong) Gerard Joling - Everybody Needs a Little Rain

Kan er niets aan doen, maar vind dit nog steeds Randy's lekkerste nummer. Krachtige stem en die sax intermezzo's doen het hem ook.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:40 uur

geplaatst: vandaag om 20:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.