Muziek / Muziekgames / Goed fout?
zoeken in:
0
geplaatst: 21 december 2012, 21:33 uur
Geen idee wat ik moet stemmen,maar ik vind het wel een maf plaatje. Wat vreemde, raar geproduceerde synthcoupletten en dat een enorm catchy refreintje.
Vooruit, een klein plusje omdat ik gefascineerd naar luisterde.
4+,8-
Volgens geruchten playbackten de achtergrondzangeressen van The Pins trouwens en hoor je in werkelijkheid dames als Jody Pijper en Saskia (van Serge) de achtergrondzang inzingen.
Vooruit, een klein plusje omdat ik gefascineerd naar luisterde.
4+,8-
Volgens geruchten playbackten de achtergrondzangeressen van The Pins trouwens en hoor je in werkelijkheid dames als Jody Pijper en Saskia (van Serge) de achtergrondzang inzingen.
0
geplaatst: 21 december 2012, 21:35 uur
Nu komen we aan bij de categorie "ik ben benieuwd wie dit nog meer gaat plussen. Dit is er een uit mijn meest guilty categorie
0
geplaatst: 22 december 2012, 03:10 uur
2+ 
Ik keek eigenlijk alleen om Rachel Stevens
Don't Stop Movin en Reach vond ik ook nog wel leuk.

Ik keek eigenlijk alleen om Rachel Stevens

Don't Stop Movin en Reach vond ik ook nog wel leuk.
0
geplaatst: 22 december 2012, 10:39 uur
Ik ken deze serie niet en het nummer maar vaag. Vreselijk (maar geen jeugdherinnering aan of iets dergelijks dus dat kan schelen).
5+, 1-
5+, 1-
0
geplaatst: 22 december 2012, 11:04 uur
7+, 2-, ik heb (of had, want ik heb geen idee waar ze nu zijn?) zelfs de eerste twee albums nog. 
Don't Stop Movin', S Club Party en deze waren m'n favorieten toentertijd.

Don't Stop Movin', S Club Party en deze waren m'n favorieten toentertijd.
0
geplaatst: 22 december 2012, 15:01 uur
Omdat het bijna Kerstmis is. En hij in het Single van de Dag-topic laatst opvallend goed scoorde, terwijl ik dacht dat iedereen hier wel een hekel aan zou hebben...
0
geplaatst: 22 december 2012, 16:10 uur
brr, muzikaal niet eens zo onaardig maar voor de rest...
2-
2-
0
geplaatst: 22 december 2012, 17:07 uur
Vind de accenten wel grappig "Don't be afraaaaid: ... Wat beter te verdragen dan sommige andere kerstnummers, maar niet genoeg voor een plusje
3-
(Was volgens mij trouwens nergens ter wereld zo'n grote hit als hier: dutchcharts.nl - Dutch charts portal )
3-
(Was volgens mij trouwens nergens ter wereld zo'n grote hit als hier: dutchcharts.nl - Dutch charts portal )
* denotes required fields.