MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Goed fout?

zoeken in:

2MY
oei...

1+, 2-

1+, 4- slecht fout

1+, 6-

2+, 7- Deze niet

3+, 7- ik vind het wel leuk

Zephyr
3+, 8- oh, wat erreg ..

Geen idee wat ik moet stemmen,maar ik vind het wel een maf plaatje. Wat vreemde, raar geproduceerde synthcoupletten en dat een enorm catchy refreintje.

Vooruit, een klein plusje omdat ik gefascineerd naar luisterde.

4+,8-

Volgens geruchten playbackten de achtergrondzangeressen van The Pins trouwens en hoor je in werkelijkheid dames als Jody Pijper en Saskia (van Serge) de achtergrondzang inzingen.

Nu komen we aan bij de categorie "ik ben benieuwd wie dit nog meer gaat plussen. Dit is er een uit mijn meest guilty categorie

1+
De serie kijken was ook geen straf. Leuke meiskes hoor!

2+

Ik keek eigenlijk alleen om Rachel Stevens
Don't Stop Movin en Reach vond ik ook nog wel leuk.

3+ Ha, ja, die is best wel guilty.

Ik ken deze serie niet en het nummer maar vaag. Vreselijk (maar geen jeugdherinnering aan of iets dergelijks dus dat kan schelen).

5+, 1-

5+, 2- Soort van Engelse K3

6+, 2- Hier ook een Gp

7+, 2-, ik heb (of had, want ik heb geen idee waar ze nu zijn?) zelfs de eerste twee albums nog.

Don't Stop Movin', S Club Party en deze waren m'n favorieten toentertijd.

8+, 3-

Iets voor een andere generatie.

8+, 4-

9+, 4-

Omdat het bijna Kerstmis is. En hij in het Single van de Dag-topic laatst opvallend goed scoorde, terwijl ik dacht dat iedereen hier wel een hekel aan zou hebben...

brr, muzikaal niet eens zo onaardig maar voor de rest...

2-

Vind de accenten wel grappig "Don't be afraaaaid: ... Wat beter te verdragen dan sommige andere kerstnummers, maar niet genoeg voor een plusje

3-

(Was volgens mij trouwens nergens ter wereld zo'n grote hit als hier: dutchcharts.nl - Dutch charts portal )

Gast
geplaatst: vandaag om 23:00 uur

geplaatst: vandaag om 23:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.