Muziek / Muziekgames / Goed fout?
zoeken in:
0
geplaatst: 22 december 2012, 17:24 uur
3-, 1+ natuurlijk (geweldige stem, melodie en tekst, zie verder het single van de dag-topic)
0
geplaatst: 22 december 2012, 20:22 uur
3+, 4-
net als nog een aantal anders songs van deze band, vooral Flip a Coin is meesterlijk.
net als nog een aantal anders songs van deze band, vooral Flip a Coin is meesterlijk.
0
geplaatst: 22 december 2012, 20:57 uur
In de jaren '90 studeerde ik in Utrecht en kwam ook regelmatig in het centrum van de stad. Op zekere dag, op een middag (om een uur of twee), stond er ineens een enorme rij voor Vredenburg. Ik vroeg me af waarom dat was. Ik had nog nooit zoiets gezien daar. Wat bleek: Het waren allemaal Kelly Family-fans die een goede plek in de zaal wilden die avond. Het concert begon pas om half 9 ofzo.
0
geplaatst: 22 december 2012, 21:08 uur
Ik heb niet speciaal iets met de Kelly Family, maar dit nummer is meesterlijk. De serie was ook leuk, trouwens.
4+, 4-
4+, 4-
0
geplaatst: 22 december 2012, 21:49 uur
6+, 4-
Moet zowat hun enige nummer zijn dat me echt iets doet.
Jeugdsentiment.
Moet zowat hun enige nummer zijn dat me echt iets doet.
Jeugdsentiment.
0
geplaatst: 22 december 2012, 23:57 uur
starbright boy schreef:
In de jaren '90 studeerde ik in Utrecht en kwam ook regelmatig in het centrum van de stad. Op zekere dag, op een middag (om een uur of twee), stond er ineens een enorme rij voor Vredenburg. Ik vroeg me af waarom dat was. Ik had nog nooit zoiets gezien daar. Wat bleek: Het waren allemaal Kelly Family-fans die een goede plek in de zaal wilden die avond. Het concert begon pas om half 9 ofzo.
Zoiets had ik laatst ook, toen ik bij de Melkweg kaartjes ging kopen voor een concert. Stond een groep vrouwen te wachten. Een van hen vroeg me of ik ook voor "Richie" kwam en ik zei ja, want ik kocht kaartjes voor Richard Hawley, die de dag daarop zou spelen. Maar zij bleken te wachten op het concert van Richie Sambora. Ik ging er vanuit dat dat diezelfde avond nog was, maar toen ik de volgende dag aankwam bij de Melkweg was het helemaal afgeladen. Bleek dat het concert van Sambora ook die avond was en die vrouwen daarvoor een dikke 24 uur voor de Melkweg gebivakkeerd.

0
geplaatst: 23 december 2012, 00:02 uur
Weer zo'n eighties guilty pleasure die ik nog op single heb liggen
1+
0
geplaatst: 23 december 2012, 10:55 uur
0
geplaatst: 23 december 2012, 15:25 uur
7+, 3- Nog nooit van gehoord terwijl ik toch best vele nummers uit de jaren 80 ken
Best aardig toch een klein +
Best aardig toch een klein +
0
geplaatst: 23 december 2012, 20:36 uur
7+, 4-
Heel vaag een beetje bekend... Niet irritant maar ook niet sterk.
Heel vaag een beetje bekend... Niet irritant maar ook niet sterk.
0
geplaatst: 24 december 2012, 00:18 uur
Geweldige top 40-pop. En ook nog prettig om naar te kijken, die Nick Kamen.
0
geplaatst: 24 december 2012, 00:20 uur
Was die niet door Madonna geschreven of was dat een ander liedje van Nick Kamen?
1+ trouwens. Geen groot favoriet, dat ook weer niet, maar best een prima liedje.
1+ trouwens. Geen groot favoriet, dat ook weer niet, maar best een prima liedje.
0
geplaatst: 24 december 2012, 00:33 uur
4+
net zoals nog een paar hitjes van hem, vooral Each Time You Break My Heart.
net zoals nog een paar hitjes van hem, vooral Each Time You Break My Heart.* denotes required fields.