MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Goed fout?

zoeken in:
6 + , 3 -

8+, 4-

9+, 4-

Geweldig nummer natuurlijk. Timmy T had hier wel een min gehad, ondanks het groep-achtsentiment. Ik weet nog dat we gingen bowlen op schoolkamp en alle meisjes begonnen te zwijmelen toen dit gedraaid werd.

Uit ongeveer dezelfde tijd:

Vind dit hun beste nummer. Mooi intro en zit muzikaal ook prima in elkaar. Inclusief Beatles-trompetje!

1+

Vind ik ook verreweg hun beste nummer, wellicht omdat mij dat aan The Beatles doet denken.

1+, 1-

Toch maar niet, hoewel het hun meest radiovriendelijke nummer is.

1+, 2-

2MY
2+, 2-

Ik dacht even van wel, maar toch niet.

2+, 3-

Beslist hun beste nummer.

2+, 4-

Altijd een hekel gehad aan dit bandje m.u.v. dit nummer

3+, 4-

4+, 5-

Deze is heel leuk, de rest is waardeloos.

(Bijna al die boybands hebben 1 leuk nummer, de rest niks. Alleen Backstreet Boys hebben geen enkel leuk nummer )

johannesA
%= 5-

Weer eens een uit de categorie sentiment. Mooi sentiment.

Trouwens alleen hier een single geweest. In de VS een onbekende albumtrack.

1+

Wel meer nummers van de NKotB verdienen een plus

Cured
2+.1-

5+, 1-

6+, 1-

Apart dat het inderdaad alleen hier een single is geweest (vraag me af hoe dat nou is gekomen), en nog wel een #1 hit. Hij staat dan ook niet op de Greatest Hits CD die ik heb van Dolly, jammer genoeg.

Nooit leuk gevonden en bij herbeluistering is daar geen verandering in gekomen

6+, 2-

7+, 2-

Zeker niet de beste van Dolly Parton maar haar zang doet mij toch nog een plusje geven.

johannesA
9+ 2-

10+, 2-

erg sentimenteel, maar dat vind ik geen probleem hier

NewYorkCityLight schreef:

Apart dat het inderdaad alleen hier een single is geweest (vraag me af hoe dat nou is gekomen), en nog wel een #1 hit. Hij staat dan ook niet op de Greatest Hits CD die ik heb van Dolly, jammer genoeg.

Het schijnt dat radio-dj Tom Mulder in die tijd verliefd was. En dit was het nummer dat daar bijhoorde, Hij kon het niet laten om You Are elke week te draaien. Er kwam vraag naar het nummer en Dolly's platenmaatschappij besloot het op single uit te brengen in Nederland en Belgie. Grote hit in beide landen in 1983/1984. Het nummer stond eigenlijk op een album uit 1977. Er is ook geen clip van, het filmpje hierboven werd door Toppop samengesteld om 'm uit te kunnen zenden toen het een hit was.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:04 uur

geplaatst: vandaag om 07:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.