Muziek / Muziekgames / Goed fout?
zoeken in:
0
geplaatst: 28 december 2012, 16:25 uur
9+, 4-
Geweldig nummer natuurlijk. Timmy T had hier wel een min gehad, ondanks het groep-achtsentiment. Ik weet nog dat we gingen bowlen op schoolkamp en alle meisjes begonnen te zwijmelen toen dit gedraaid werd.
Geweldig nummer natuurlijk. Timmy T had hier wel een min gehad, ondanks het groep-achtsentiment. Ik weet nog dat we gingen bowlen op schoolkamp en alle meisjes begonnen te zwijmelen toen dit gedraaid werd.

0
geplaatst: 28 december 2012, 16:27 uur
Uit ongeveer dezelfde tijd:
Vind dit hun beste nummer. Mooi intro en zit muzikaal ook prima in elkaar. Inclusief Beatles-trompetje!
Vind dit hun beste nummer. Mooi intro en zit muzikaal ook prima in elkaar. Inclusief Beatles-trompetje!

0
geplaatst: 28 december 2012, 16:39 uur
1+
Vind ik ook verreweg hun beste nummer, wellicht omdat mij dat aan The Beatles doet denken.
Vind ik ook verreweg hun beste nummer, wellicht omdat mij dat aan The Beatles doet denken.
0
geplaatst: 28 december 2012, 16:57 uur
1+, 1-
Toch maar niet, hoewel het hun meest radiovriendelijke nummer is.
Toch maar niet, hoewel het hun meest radiovriendelijke nummer is.
0
geplaatst: 28 december 2012, 17:16 uur
Altijd een hekel gehad aan dit bandje m.u.v. dit nummer
3+, 4-
3+, 4-
0
geplaatst: 28 december 2012, 17:58 uur
4+, 5-
Deze is heel leuk, de rest is waardeloos.
(Bijna al die boybands hebben 1 leuk nummer, de rest niks. Alleen Backstreet Boys hebben geen enkel leuk nummer
)
Deze is heel leuk, de rest is waardeloos.
(Bijna al die boybands hebben 1 leuk nummer, de rest niks. Alleen Backstreet Boys hebben geen enkel leuk nummer
)
0
geplaatst: 29 december 2012, 01:30 uur
Weer eens een uit de categorie sentiment. Mooi sentiment.
Trouwens alleen hier een single geweest. In de VS een onbekende albumtrack.
Trouwens alleen hier een single geweest. In de VS een onbekende albumtrack.
0
geplaatst: 29 december 2012, 11:19 uur
6+, 1-
Apart dat het inderdaad alleen hier een single is geweest (vraag me af hoe dat nou is gekomen), en nog wel een #1 hit. Hij staat dan ook niet op de Greatest Hits CD die ik heb van Dolly, jammer genoeg.
Apart dat het inderdaad alleen hier een single is geweest (vraag me af hoe dat nou is gekomen), en nog wel een #1 hit. Hij staat dan ook niet op de Greatest Hits CD die ik heb van Dolly, jammer genoeg.
0
geplaatst: 29 december 2012, 11:59 uur
Nooit leuk gevonden en bij herbeluistering is daar geen verandering in gekomen
6+, 2-
6+, 2-
0
geplaatst: 29 december 2012, 12:40 uur
7+, 2-
Zeker niet de beste van Dolly Parton maar haar zang doet mij toch nog een plusje geven.
Zeker niet de beste van Dolly Parton maar haar zang doet mij toch nog een plusje geven.
0
geplaatst: 29 december 2012, 14:03 uur
10+, 2-
erg sentimenteel, maar dat vind ik geen probleem hier
erg sentimenteel, maar dat vind ik geen probleem hier
0
geplaatst: 29 december 2012, 14:07 uur
NewYorkCityLight schreef:
Het schijnt dat radio-dj Tom Mulder in die tijd verliefd was. En dit was het nummer dat daar bijhoorde, Hij kon het niet laten om You Are elke week te draaien. Er kwam vraag naar het nummer en Dolly's platenmaatschappij besloot het op single uit te brengen in Nederland en Belgie. Grote hit in beide landen in 1983/1984. Het nummer stond eigenlijk op een album uit 1977. Er is ook geen clip van, het filmpje hierboven werd door Toppop samengesteld om 'm uit te kunnen zenden toen het een hit was.
* denotes required fields.