Muziek / Muziekgames / Goed fout?
zoeken in:
0
geplaatst: 29 december 2012, 17:41 uur
4+, 1-
Edit: de overgang van de aangename lichte wave van Kajagoogoo naar dit nummer (slappe hap)was mij te groot toendertijd dus een min
Edit: de overgang van de aangename lichte wave van Kajagoogoo naar dit nummer (slappe hap)was mij te groot toendertijd dus een min
0
geplaatst: 29 december 2012, 17:50 uur
6+, 1-
Wat is hier fout aan? Komt ook uit een erg mooie film.
Wat is hier fout aan? Komt ook uit een erg mooie film.
0
geplaatst: 29 december 2012, 21:56 uur
9+, 2- kan er mee door, heb ook wel een zwak voor jaren '80 muziekjes
0
geplaatst: 30 december 2012, 20:33 uur
Erg goed nummer. Had van mij punten gekregen in de ladder!
4+, 1-
4+, 1-
0
geplaatst: 31 december 2012, 01:55 uur
9+,1-
De twee zangeressen/producers (je ziet er maar één) Inga en Anette Humpe hebben ook erg leuke platen met elkaar (Humpe & Humpe) en met hun eigen bandjes (Neonbabies, Ideal, 2Raumwohnung, Ich + Ich) gemaakt.
De twee zangeressen/producers (je ziet er maar één) Inga en Anette Humpe hebben ook erg leuke platen met elkaar (Humpe & Humpe) en met hun eigen bandjes (Neonbabies, Ideal, 2Raumwohnung, Ich + Ich) gemaakt.
0
geplaatst: 31 december 2012, 01:59 uur
Nee Poeha, deze heb ik dan weer niet maar ik vind hem best leuk

1+
0
geplaatst: 31 december 2012, 02:03 uur
3+, 1-
(vind hem zelfs nog beter dan die Vrijgezel van Benny Neyman)
En ga je schamen Eric...deze niet op single?

(vind hem zelfs nog beter dan die Vrijgezel van Benny Neyman)En ga je schamen Eric...deze niet op single?

0
geplaatst: 31 december 2012, 02:09 uur
Jij wel? Als 11-jarig ventje was mijn zakgeld nog niet toereikend om alles wat ik leuk vond op single te kopen (laat staan LP's).
0
geplaatst: 31 december 2012, 02:12 uur
Ik heb nooit singles of elpees gehad, alleen diegenen die mijn pa later niet kwijtraakte.
Maar heb er daarvan nog aardig wat via Marktplaats kunnen verpatsen. Ik ben echt vanaf het compact disc tijdperk begonnen met verzamelen van muziek op een muziekdrager
Maar heb er daarvan nog aardig wat via Marktplaats kunnen verpatsen. Ik ben echt vanaf het compact disc tijdperk begonnen met verzamelen van muziek op een muziekdrager

0
geplaatst: 31 december 2012, 02:17 uur
Ik begon op mijn 11e en dan vooral met het kopen van singles (The Police was mijn eerste met Every Little Thing She Does Is Magic).
* denotes required fields.