Muziek / Muziekgames / Goed fout?
zoeken in:
0
geplaatst: 31 december 2012, 09:50 uur
8+, 1-
Best leuk, maar ik snap niet waarom die het hier goed doet
Best leuk, maar ik snap niet waarom die het hier goed doet

0
geplaatst: 31 december 2012, 10:16 uur
0
geplaatst: 31 december 2012, 11:09 uur
Poeha schreef:
Ik heb nooit singles of elpees gehad, alleen diegenen die mijn pa later niet kwijtraakte.
Maar heb er daarvan nog aardig wat via Marktplaats kunnen verpatsen. Ik ben echt vanaf het compact disc tijdperk begonnen met verzamelen van muziek op een muziekdrager
Grappig zeg. Here the same. Ik heb niets op vinyl.Ik heb nooit singles of elpees gehad, alleen diegenen die mijn pa later niet kwijtraakte.
Maar heb er daarvan nog aardig wat via Marktplaats kunnen verpatsen. Ik ben echt vanaf het compact disc tijdperk begonnen met verzamelen van muziek op een muziekdrager
En Anita is gewoon leuk!
12+, 1-
0
geplaatst: 31 december 2012, 11:26 uur
Nooit leuk gevonden, was het al helemaal vergeten dus grappig dat het in dit topic terugkeert. Fout ja 
1+, 3-

1+, 3-
0
geplaatst: 31 december 2012, 12:08 uur
1+, 6- nooit van gehoord deze Falco's Amadeus pastiche, vind het ook niet echt grappig
0
geplaatst: 31 december 2012, 13:42 uur
yeahyeahyeah schreef:
Nu een 90's-klassieker van eigen bodem!
Nu een 90's-klassieker van eigen bodem!
"Klassieker" is misschien wel een erg groot woord voor dit hitje. Verder zijn de raps slecht, de articulatie slecht en daarbovenop is ook de songtekst erg slecht. Maar...
1+ toch een plusje!

0
geplaatst: 31 december 2012, 13:54 uur
Meer een vergeten hit dan klassieker, ik sluit mij verder aan bij Angelo behalve omdat ik om die reden die hij opnoemt een min geef.
1+, 1-
1+, 1-
0
geplaatst: 31 december 2012, 14:07 uur
2+, 2- Hier zeker niet vergeten en dit heeft nog steeds wel wat.
* denotes required fields.