Muziek / Muziekgames / De (volgens MuMe-begrippen) populaire hiphop K.O.
zoeken in:
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 23 januari 2013, 23:29 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Cannibal Ox kan gewoon nog winnen hoor.
Cannibal Ox kan gewoon nog winnen hoor.
Verpest nou niet mijn poging om hem nog even verder de underdogpositie in te praten zodat hij uiteindelijk alsnog wint
.
0
geplaatst: 23 januari 2013, 23:30 uur
Ik denk dat Cannibal Ox gewoon de beste papieren heeft voor de eindzege. 

0
geplaatst: 23 januari 2013, 23:31 uur
Het is nu tussen Cannibal Ox en Pete Rock, de andere twee kunnen sowieso niet meer winnen. Ik hoop zelf op TROY, werkelijk een fantastisch nummer.
0
geplaatst: 23 januari 2013, 23:34 uur
De eerste drie zijn zeer aan elkaar gewaagd. Omdat Sint-Oedenrode binnen enkele jaren fuseert met Schijndel, zal ik panjoe te vriend houden en het nog niet beslissen...
Finaleladder
Puntenverdeling: 4-3-2-1
59 Pete Rock & C.L. Smooth - They Reminisce over You (T.R.O.Y.) +2
59 Cannibal Ox – Iron Galaxy +4
50 Deltron 3030 – 3030 +3
42 Smif-n-Wessun – Bucktown +1
Finaleladder
59 Pete Rock & C.L. Smooth - They Reminisce over You (T.R.O.Y.) +2
59 Cannibal Ox – Iron Galaxy +4
50 Deltron 3030 – 3030 +3
42 Smif-n-Wessun – Bucktown +1
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 24 januari 2013, 00:23 uur

Hitchcock had het niet beter kunnen bedenken.
0
geplaatst: 24 januari 2013, 11:13 uur
Ben allang blij dat Bucktown zijn verdiende laatste plek krijgt 

0
geplaatst: 24 januari 2013, 16:12 uur
Ik heb net even zijn best gerekend en na lange tijd kwam ik erachter dat Deltron én Smif-n-Wessun niet meer kunnen winnen.
Opmerkelijk.
Opmerkelijk.
0
geplaatst: 24 januari 2013, 16:19 uur

Dan ben ik maar voor Iron Galaxy. TROY is maar een simpel nummertje. Niks speciaals.
0
geplaatst: 24 januari 2013, 18:03 uur
*bezig 
begrijp ik het goed, ik word gedwongen deze te belissen?
18:33 Zo dan:
Finaleladder
63 Pete Rock & C.L. Smooth - They Reminisce over You (T.R.O.Y.) +4
60 Cannibal Ox – Iron Galaxy +1
53 Deltron 3030 – 3030 +3
44 Smif-n-Wessun – Bucktown +2

begrijp ik het goed, ik word gedwongen deze te belissen?
18:33 Zo dan:
Finaleladder
63 Pete Rock & C.L. Smooth - They Reminisce over You (T.R.O.Y.) +4
60 Cannibal Ox – Iron Galaxy +1
53 Deltron 3030 – 3030 +3
44 Smif-n-Wessun – Bucktown +2
0
geplaatst: 24 januari 2013, 18:11 uur
Ah, juist, dan gaan we het maar meteen goed doen
. Op 4:
Smif-n-Wessun – Bucktown (44 punten, 2 maal op één, waaronder R&P
)
. Op 4:Smif-n-Wessun – Bucktown (44 punten, 2 maal op één, waaronder R&P
)
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 24 januari 2013, 18:15 uur
Goed zo, smeer het nog maar effe uit
! Ga ik ondertussen dineren.
0
geplaatst: 24 januari 2013, 18:17 uur
Op nummer 3 een gemoedelijk nummer van Deltron
Deltron 3030 – 3030 (53 punten, 4 x op één)
Deltron 3030 – 3030 (53 punten, 4 x op één)
0
geplaatst: 24 januari 2013, 18:24 uur

Aangezien je El-P in je top 10 hebt staan ga ik er van uit (hoop ik) dat je inderdaad Iron Galaxy op één heb staan en T.R.O.Y op vier.

0
geplaatst: 24 januari 2013, 18:33 uur
Op nummer 2, kreeg van deze meneer hier maar één punt. Slecht nummer? Néén. Ondanks dat ene punt bereikt het wel de 60 punten als eerste, dus eigenlijk behaalt CO hier de winst.
Cannibal Ox – Iron Galaxy (60 punten, 6 maal op één)
Een echt hip-hop nummer voor niet-hiphoppers. Wij zwijmelen bij de heerlijke jazzy-samples.
1. Pete Rock & C.L. Smooth - They Reminisce over You (T.R.O.Y.) (63 punten, 10x nummer één)
Cannibal Ox – Iron Galaxy (60 punten, 6 maal op één)
Een echt hip-hop nummer voor niet-hiphoppers. Wij zwijmelen bij de heerlijke jazzy-samples.
1. Pete Rock & C.L. Smooth - They Reminisce over You (T.R.O.Y.) (63 punten, 10x nummer één)
0
geplaatst: 24 januari 2013, 18:34 uur
Je bent een held, inquestos. Eindelijk eens een winnaar waar ik het echt mee eens ben 

0
geplaatst: 24 januari 2013, 18:59 uur
O. Ik wist niet dat dit topic van inquestos was. 
Beetje jammer weer, en ook een reden waarom ik nu toch echt met dit topic stop. En ook niet snel meer een nieuw hiphoptopic zal starten.
- Verkeerde battles zijn geplaatst
- Battles werden incompleet meegenomen door plaatsers
- Er werd gestemd op nummers zonder dat de betreffende user het andere nummer kende
- Het finalespel begon als een fiasco
- De gastheer mag blijkbaar niet eens zijn topic meer waardig afsluiten

Beetje jammer weer, en ook een reden waarom ik nu toch echt met dit topic stop. En ook niet snel meer een nieuw hiphoptopic zal starten.
- Verkeerde battles zijn geplaatst
- Battles werden incompleet meegenomen door plaatsers
- Er werd gestemd op nummers zonder dat de betreffende user het andere nummer kende
- Het finalespel begon als een fiasco
- De gastheer mag blijkbaar niet eens zijn topic meer waardig afsluiten
0
geplaatst: 24 januari 2013, 19:08 uur
Anyway, jullie kunnen jullie dagelijkse dosis aan spam nog altijd kwijt in dit topic:
Muziek >> Toplijsten en favorieten >> Rob's hiphop top 500 Pt. IV
Muziek >> Toplijsten en favorieten >> Rob's hiphop top 500 Pt. IV
0
geplaatst: 24 januari 2013, 19:10 uur
Ik vind het idee (was het van Niek, Hessel, Panjoe of iemand anders?) om iedereen nog een stuk of 10 tracks te laten selecteren (die nog niet zijn gepasseerd) voor een nieuwe K.O. anders wel een goed idee.
Verder overdrijf je toch wat met die 'problemen'. Plaatsen van verkeerde battles: dan spelen we de vergeten battles erna toch gewoon. Komop, Rob
Je weet zelf even goed dat zeker 3 ervan geen problemen zijn.
Dat mensen stemmen als ze andere nummers niet kennen is wél jammer; zo lang duurt het niet om een nummer te beluisteren. En dat je je topic niet mag afsluiten is een deuk in je ego en ook wel spijtig, ja.
Desalniettemin niet genoeg om geen nieuwe hiphop k.o. op te starten.
Verder overdrijf je toch wat met die 'problemen'. Plaatsen van verkeerde battles: dan spelen we de vergeten battles erna toch gewoon. Komop, Rob
Je weet zelf even goed dat zeker 3 ervan geen problemen zijn.Dat mensen stemmen als ze andere nummers niet kennen is wél jammer; zo lang duurt het niet om een nummer te beluisteren. En dat je je topic niet mag afsluiten is een deuk in je ego en ook wel spijtig, ja.

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 24 januari 2013, 19:13 uur
Ook al was het niet mijn favoriet: goeie winnaar. Verder weer een leuke KO in dit toch altijd gezellige topic. Mijn oneindige dank gaat uit naar de gastheer, ondanks bovenstaand bericht dat doet denken aan die ene smurf en die ene dwerg van Disney's sneeuwwitje.
0
geplaatst: 24 januari 2013, 19:14 uur
Ploppesteksel schreef:
Ik vind het idee (was het van Niek, Hessel, Panjoe of iemand anders?) om iedereen nog een stuk of 10 tracks te laten selecteren (die nog niet zijn gepasseerd) voor een nieuwe K.O. anders wel een goed idee.
Je weet zelf even goed dat zeker 3 ervan geen problemen zijn.
Dat mensen stemmen als ze andere nummers niet kennen is wél jammer; zo lang duurt het niet om een nummer te beluisteren. En dat je je topic niet mag afsluiten is een deuk in je ego en ook wel spijtig, ja.
Je weet zelf even goed dat zeker 3 ervan geen problemen zijn.Dat mensen stemmen als ze andere nummers niet kennen is wél jammer; zo lang duurt het niet om een nummer te beluisteren. En dat je je topic niet mag afsluiten is een deuk in je ego en ook wel spijtig, ja.
Dat laatste is het ergste van alles.

En overdrijven doe ik graag. Ik ben een man van principes. En een man van overdrijven.

* denotes required fields.