MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Kolossale Cover K.O.

zoeken in:
Ga in dit geval toch ook voor Ike & Tina, hoewel ik het origineel daar wel redelijk gelijkwaardig vind.. Vind alleen dat Get Ready niet zo fantastisch (in eender welke versie)

4-5

laxus11 schreef:
Ja waar was je bij de vorige battle

Hij lag er al uit voordat ik überhaupt wist dat de K.O. ging beginnen

20. Leonard Cohen - Suzanne (Judy Collins) Vs. Aimee Mann - One (Harry Nilsson)

1-0 Rare Earth eruit, dag nominatie

5-0

21. Deftones - Drive (The Cars) Vs. Alicia Keys - How Come You Don’t Call Me (Prince)

0-1

Een dikke stem voor Get Ready, wat een geweldig nummer is dat. En hoewel Proud Mary ook geen slecht nummer is (beter dan het origineel), is Get Ready.

0-4, en dan vooral omdat die van Deftones niet veel soeps is.

0-5

kaj_666 schreef:
Wel een beetje sneu dat er nu de ene na de andere cover doorgaat waar ik weinig tot niks aan vind, want ook hier gaat Hard To Handle vast weer winnen..

Gelukkig is Hard to Handle niet door. Echt een vreselijke cover, heeft wel even geduurd voordat ik die nare bijsmaak kwijt was bij het draaien van het origineel.

22. Aretha Franklin - Respect (Otis Redding) Vs. Roberta Flack - Just Like a Woman (Bob Dylan)

3-5

23. Milow - Ayo Technology (50 Cent) Vs. Rammstein – Das Model (Kraftwerk)

1-0

slecht vs. slechter

3-0

5-0

24. The Searchers - Sweets for My Sweet (The Drifters) Vs. Etta James - I Just Want to Make Love to You (Muddy Waters)

0-1

Tegen mijn eigen nominatie maar Etta James is gewoon veel beter.

0-5

25. The Gathering - In Power We Entrust The Love Advocated (Dead can Dance) Vs. Roxy Music – Jealous Guy (John Lennon)

0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 22:10 uur

geplaatst: vandaag om 22:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.