MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Maak kennis met... 2013

zoeken in:
01-01: Low - Plastic Cup (aERodynamIC / 22 / 7,15)
02-01: Ghost - Secular Haze (Don Cappuccino)

Leuk cheesy intro en ik zette me al schrap voor de holbewoner die zou komen schreeuwen. Niet dus. Blijft over: een aardig rocknummer. Faith No More deed het beter maar ach......

6,8

Het orgelwalsje vind ik vrij enerverend, maar de momenten dat dat wat minder is, is het wel een mooi nummer.

6.5

Eigenlijk een 7, maar dankzij het orgelwalsje:

7,5

Het orgeltje redt het inderdaad.

6,2

Jammer dat het wat blijft 'dwepen'. Net te weinig dynamisch. Orgel +1 en op momenten een lekkere progressieve gitaarslag.

6

Veelbelovend intro wat de verwachtingen hoog opschroeft maar die worden helaas niet ingelost....vanwege het inderdaad toch wel heel lekkere orgeltje toch nog een 6,5

Niet bijster sterk maar die orgelwals redt het nummer nog.
6,5

Ik ga mij nu terug met dit topic bezig houden. Low zou overigens een 8 hebben gekregen.

Dit vind ik dan weer niets... het orgel doet me bij vlagen denken aan het draaiorgel dat in een garage hier in de buurt altijd staat proef te draaien.Verder ook bepaald geen fijne stem en melodie wat mij betreft, het dreint iets te eentonig door.

3

7.5

Muzikaal doet het een beetje denken aan een energiekere variant op The Carny van Nick Cave. Het dreint inderdaad nogal door maar op een prettige manier.

5 doet me niets

3 waardeloos die orgel. rest van het nummer ook.

Zelf geef ik nog een 3 voor Secular Haze. Ontzettend saai nummer!
Alles optellen is in 2013 toch ineens een zwaardere klus geworden.

01-01: Low - Plastic Cup (aERodynamIC / 22 / 7,15)
02-01: Ghost - Secular Haze (Don Cappuccino / 22 / 5,70)
03-01: Nosaj Thing - Eclipse/Blue (feat. Kazu Makino) (Ploppesteksel)

7,3 beste nominatie van het jaar (voorlopig)

Ik word altijd een beetje moe van dit soort zingende meisjes. Zang = kraak nog smaak, instrumentaal nog wel te doen.

5

6.5 van Nosaj Thing verwacht ik toch meer.

Lekker nummer, ik vind het tot zijn beste werk behoren. Ben ook erg benieuwd naar z'n nieuwe plaat.

8

Niet echt m'n genre, maar verre van slecht

6

Gast
geplaatst: vandaag om 04:16 uur

geplaatst: vandaag om 04:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.