MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Maak kennis met... 2013

zoeken in:
Hetzelfde principe als in 2012:

Elke dag om 20.00 uur plaatst iemand een nummer dat de komende 24 uur beoordeeld wordt op een schaal van 1 tot 10 (eventueel met toelichting). Degene die het volgende nummer plaatst, update ook het overzicht en berekent dus het stemgemiddelde van het vorige nummer.

Aan het eind van elke maand wordt de top 10 opgemaakt en wordt aan een nieuw overzicht begonnen.

01-01: Low - Plastic Cup (aERodynamIC)

Low doet waar het goed in is: lekker lome muziek om het jaar mee op te starten.

8

Ook maar eens actiever gaan volgen, dit topic.

7,5

8 Prachtig! .... mag ik Eric ook opmerkzaam maken op het concert van Low in Amsterdam. Ze spelen op 9 mei in de Duif. Lijkt me een prachtige locatie om deze muziek live te aanschouwen. Ik heb al een kaartje

Ja dat wist ik al maar toch laat ik dit even gaan. Ik wil toch iets minder elke keer op doordeweekse dagen richting Amsterdam moeten reizen voor een concert. Of me dat gaat lukken is een tweede

aERodynamIC schreef:
Ja dat wist ik al maar toch laat ik dit even gaan. Ik wil toch iets minder elke keer op doordeweekse dagen richting Amsterdam moeten reizen voor een concert. Of me dat gaat lukken is een tweede

Het is op hemelvaartsdag....dus ik denk dat de vrijdag daarna de school wel dicht is

Klopt en ik wil die vakantie weg dus dan wil ik geen rekening houden met een gepland concert

Maar ik heb het zeker serieus overwogen van de week. Voor jou is het een makkelijke thuiswedstrijd.

Ik stuitte een paar weken geleden op dit topic! Even laten gaan.. Maar vanaf nu zal het draadje terugkeren bij 'Mijn Updates' .. 'Low' was me tot nu toe alleen bekend van naam. Even opgezocht, 'Plastic Cup' komt van het nog uit te komen album 'The Invisible Way'. Tot die tijd duik ik maar eens even in het verleden van 'Low' startend met het debuut

8

Low kan bij mij meestal niet veel verkeerd doen. Deze geef ik een 7.

Mooi dat 'mijn' topic een vervolg krijgt en dan nog wel door een van de hofleveranciers/topleveranciers.

Dit is het eerste wat ik hoor van de nieuwe Low en ik overweeg ook serieus naar het concert te gaan. Heb ze al een paar keer gezien, maar de laatste keer is alweer 7 jaar geleden ofzo.

Het blijft een fantastische band, die bij mij weinig verkeerd kan doen.

8,5

Waar doet dit nummer mij toch aan denken? Het lijkt er in elk geval zo ontzettend veel op dat het bijna onder de noemer plagiaat valt,maar kan er zo niet opkomen.Volgens mij een nummer uit de jaren 70 of eind jaren 60 .:?

8

6.3

Ik ben toch beter van hen gewoon.

herman schreef:

.....
Dit is het eerste wat ik hoor van de nieuwe Low en ik overweeg ook serieus naar het concert te gaan. Heb ze al een paar keer gezien, maar de laatste keer is alweer 7 jaar geleden ofzo.
.......

Leuk... de laatste twee keer vond ik ze erg goed

Ik ook. Het waren ook wel mijn enige twee keer geloof ik.

Aan het begin van het jaar maar even meestemmen. Mooi nummer!

7,5

Al 21 stemmers, dat is een mooie start van het nieuwe jaar

(een record?)

Low heeft altijd een fijne sound, maar erg bijzonder is dit nu ook weer niet.

7.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:55 uur

geplaatst: vandaag om 02:55 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.