Muziek / Muziekgames / Maak kennis met... 2013
zoeken in:
0
geplaatst: 3 januari 2013, 21:49 uur
Ik mis een climaxje. Nu kabbelt het wat voort. Toch beter dan die van gister, ondanks geen orgeltje.
6,5
6,5
0
geplaatst: 3 januari 2013, 22:43 uur
7
Ik dacht nog, die stem lijkt veel op die van Blonde Redhead ... niet zonder reden
Ik dacht nog, die stem lijkt veel op die van Blonde Redhead ... niet zonder reden

0
geplaatst: 3 januari 2013, 22:44 uur
8
Mooi nummer! De zang bevalt me heel erg, past perfect bij de zwoele vibe van de track. Hij staat in mijn 2013-playlist, erg benieuwd naar het complete album!
Mooi nummer! De zang bevalt me heel erg, past perfect bij de zwoele vibe van de track. Hij staat in mijn 2013-playlist, erg benieuwd naar het complete album!
0
geplaatst: 3 januari 2013, 23:08 uur
Typische net-niet muziek: klinkt allemaal bijzonder fijn, maar dringt niet door/blijft niet hangen.
6,5
6,5
0
geplaatst: 4 januari 2013, 00:06 uur
Liever had ik Light #3 geplaatst, maar die kon ik nog nergens vinden. Lefto had die gewoon 1 keer in zijn radioshow gedraaid en daar was ik veel meer van weg dan van dit nummer.
Desondanks vind ik dit ook te pruimen. Alleen kabbelt het niet iets te veel voort, inderdaad.
7,7
Desondanks vind ik dit ook te pruimen. Alleen kabbelt het niet iets te veel voort, inderdaad.
7,7
0
geplaatst: 4 januari 2013, 20:01 uur
01-01: Low - Plastic Cup (aERodynamIC / 22 / 7,15)
02-01: Ghost - Secular Haze (Don Cappuccino / 22 / 5,70)
03-01: Nosaj Thing - Eclipse/Blue (feat. Kazu Makino) (Ploppesteksel / 18 / 6,68)
04-01: Nick Cave & The Bad Seeds - We No Who U R (keijzm73 / )
Dank aan user 'De-noir' voor het posten van de vandaag uitgekomen officiële video (zie 3 posts hieronder). Deze video had voor mij niet persé gehoeven. Dan lees ik nog liever mee met de lyrics
Dat Gaspar Noe daarbij aan de pas heeft moeten komen!? Nick Cave zoals we hem al wel eerder hoorde. In dit geval een klein ingetogen liedje, met een donkere ondertoon. Het nummer bevat mooie subtiele elementen, die wellicht pas opvallen als je het nummer vaker luistert. De basiselementen zijn sowieso aanwezig. Uiteraard zijn geweldige stem en de typische Cave pianoklanken. Het 'koortje vind ik persoonlijk wel lekker in het gehoor liggen en het riedeltje wat regelmatig voorbijkomt van een klarinet (fluit) of een ander blaasinstrument (synthesizer sluit ik nagenoeg uit
)
02-01: Ghost - Secular Haze (Don Cappuccino / 22 / 5,70)
03-01: Nosaj Thing - Eclipse/Blue (feat. Kazu Makino) (Ploppesteksel / 18 / 6,68)
04-01: Nick Cave & The Bad Seeds - We No Who U R (keijzm73 / )
Dank aan user 'De-noir' voor het posten van de vandaag uitgekomen officiële video (zie 3 posts hieronder). Deze video had voor mij niet persé gehoeven. Dan lees ik nog liever mee met de lyrics
Dat Gaspar Noe daarbij aan de pas heeft moeten komen!? Nick Cave zoals we hem al wel eerder hoorde. In dit geval een klein ingetogen liedje, met een donkere ondertoon. Het nummer bevat mooie subtiele elementen, die wellicht pas opvallen als je het nummer vaker luistert. De basiselementen zijn sowieso aanwezig. Uiteraard zijn geweldige stem en de typische Cave pianoklanken. Het 'koortje vind ik persoonlijk wel lekker in het gehoor liggen en het riedeltje wat regelmatig voorbijkomt van een klarinet (fluit) of een ander blaasinstrument (synthesizer sluit ik nagenoeg uit
)
0
geplaatst: 4 januari 2013, 20:06 uur
Deze had ik ook willen nomineren
Een verademing t.o.v al die zeurzangers van tegenwoordig 
9
Een verademing t.o.v al die zeurzangers van tegenwoordig 
9
0
geplaatst: 4 januari 2013, 20:15 uur
Officiële clip is toevallig vandaag uitgekomen, geregisseerd door Gaspar Noe.
7,8 overigens.
7,8 overigens.
0
geplaatst: 4 januari 2013, 20:28 uur
5 legendarische regisseur, legendarische zanger, matig nummer
0
geplaatst: 4 januari 2013, 20:38 uur
Cave is en blijft een held en ook dit nummer is prima ook al menen velen van niet. Je eerste bijdrage aan dit topic is gelijk al in de roos keijzm73 
8,5

8,5
0
geplaatst: 5 januari 2013, 01:06 uur
Ik dacht; vrijdagavond, een perfecte avond voor een nominatie. Maar loopt niet echt storm! Vrimibo zal nu toch wel voorbij zijn 
Dan zelf maar even waarderen;
8

Dan zelf maar even waarderen;
8
0
geplaatst: 5 januari 2013, 09:45 uur
Mooi romantisch nummer met de nodige kwaliteit van Cave maar echt boeien of ontroeren doet het niet.
Cijfer: 7
Cijfer: 7
* denotes required fields.