Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2013]
zoeken in:
0
geplaatst: 2 januari 2013, 19:39 uur
In mijn nummers zit epo zodat mijn nominaties ook eens wat verder komen in een MuMe muziekgame. Mag dat? 

0
geplaatst: 2 januari 2013, 19:48 uur
En als we nu de startlijst weggooien en 48 users elk 15 nominaties laten doen? Dan komen de relevante nummers uit de startlijst toch vanzelf wel terug?
0
geplaatst: 2 januari 2013, 19:49 uur
Jammer dat je niet meer kan nomineren. Ik had nog zo veel lekkers in petto. 

0
geplaatst: 2 januari 2013, 19:50 uur
Ja Chevy, nu ga je puur op smaak oordelen. Voor de een is Portisheads album een klassieker en volstaan 5 nummers en voor een ander niet. Zelfde geldt voor Funeral. En Wolfmother heeft in de afgelopen 10 jaar geloof ik 3 albums uitgebracht, dus waar slaat het op dat ze dan maar met 1 nummer mee mogen doen.
En The xx met 7 nummers vind ik dan wel weer terecht. Toch een van de grootste hypes van de laatste jaren.
En The xx met 7 nummers vind ik dan wel weer terecht. Toch een van de grootste hypes van de laatste jaren.
0
geplaatst: 2 januari 2013, 19:53 uur
nog altijd 6 te weinig
ik dacht eigenlijk juist om reclame te maken voor mijn topic, aangezien iedereen hier wel geinteresseerd is in recente muziek. Via dit topic kun je misschien al een lied voor de volgende edite van de witte trui instemmen.
Ik hou het maar kort aangezien onweerwolf het anders moeilijk krijgt alles in orde te houden
ik dacht eigenlijk juist om reclame te maken voor mijn topic, aangezien iedereen hier wel geinteresseerd is in recente muziek. Via dit topic kun je misschien al een lied voor de volgende edite van de witte trui instemmen.
Ik hou het maar kort aangezien onweerwolf het anders moeilijk krijgt alles in orde te houden

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 2 januari 2013, 20:15 uur
Onweerwolf schreef:
Ik weet niet wat de mensen die nu op 8 staan daar van vinden? Ikzelf ga dan van 7 naar 6 en vind het prima.
Ik weet niet wat de mensen die nu op 8 staan daar van vinden? Ikzelf ga dan van 7 naar 6 en vind het prima.
Ik vind het best. Logisch ook dat we bij een nieuw topic met een strak begrensd aantal nummers nog een beetje zitten te zoeken naar het optimum qua aantal deelnemers en hun inbreng.
Verder sluit ik me wel aan bij de commentaren dat de startlijst misschien wel wat lang is in vergelijking met de nominatieruimte, maar goed, dat is op zich ook maar eenmalig.
0
geplaatst: 2 januari 2013, 20:45 uur
Onweerwolf schreef:
Mja, we kunnen het ook zo doen..
We doen opnieuw een nominatieronde waarbij iedereen slechts 6 nominaties kan doen. Dat geeft ruimte aan 52 lijstjes + mijn eigen lijstje. Gooi ik de 20 afvallers weer terug en dan haal ik er ergens nog 2 bij.
Mja, we kunnen het ook zo doen..
We doen opnieuw een nominatieronde waarbij iedereen slechts 6 nominaties kan doen. Dat geeft ruimte aan 52 lijstjes + mijn eigen lijstje. Gooi ik de 20 afvallers weer terug en dan haal ik er ergens nog 2 bij.
Ik vind dit een slecht idee. En vertik het om songs in te leveren als gevolg van politiek prutswerk. Ik laat mijn mannen en vrouwen niet vallen. Wat mij betreft is het buigen of barsten.

0
geplaatst: 2 januari 2013, 20:46 uur
0
geplaatst: 2 januari 2013, 20:51 uur
Lukas schreef:
Het is maar een spelletje hoor
(quote)
Voor mij is de battle om De Witte Trui geen spelletje.

0
geplaatst: 2 januari 2013, 20:55 uur
Ik zeg gewoon zes songs. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.
En wandelindenatuur vind ik een beetje kinderachtig.
0
geplaatst: 2 januari 2013, 20:58 uur
Arrie schreef:
Ach, maak je niet druk. Arcade Fire wint toch wel.
Maar hoeveel songs moeten daar van AF wel niet voor sneuvelen...
0
geplaatst: 2 januari 2013, 21:00 uur
Snoeperd schreef:
Respect, Snoeperd. Respect, meer vraag ik niet.
0
geplaatst: 2 januari 2013, 21:03 uur
Arrie schreef:
Wat mij betreft niet.
6 nummers? Als iemand dan mijn twee afvallers gaat nomineren, vind ik het best, anders niet

Er worden hier toch echt teveel concessies gedaan. De organisator beslist.
Op deze site is het altijd al geweest...wie het eerst komt, het eerst maalt, waarom hier nu vanaf wijken? Ik ben ook wel eens te laat voor een topic...balen inderdaad, maar daarna stemmen op de nummers die je dan, door anderen genomineerd, het sterkst vind.
Volgend jaar de opzet aanpassen, is dan een beter idee. Ik ga er vanuit dat de vaste stemmers die dan deze keer geen nominatie hebben kunnen aandragen, toch wel mee zullen doen, met dit erg fijne topic.
Ik begrijp de standpunten van degenen die "te laat" zijn ook wel. Blijft complex zo'n jaartopic, maar je moet ergens een grens trekken.
0
geplaatst: 2 januari 2013, 21:03 uur
Die arme Onweerwolf. Als hij had geweten waar hij aan begon.... 

0
geplaatst: 2 januari 2013, 21:07 uur
Lukas schreef:
(quote)
Dat zei die steward bij Ajax ook tegen de pannekoek roepert in de Arena.
Nou, dat heeft ie geweten.
0
geplaatst: 2 januari 2013, 21:11 uur
Outlaw104 schreef:
(quote)
Ja, rotsteward.
0
geplaatst: 2 januari 2013, 21:14 uur
Poeha schreef:
Volgend jaar de opzet aanpassen, is dan een beter idee. Ik ga er vanuit dat de vaste stemmers die dan deze keer geen nominatie hebben kunnen aandragen, toch wel mee zullen doen, met dit erg fijne topic.
Helemaal mee eens, zeg ik als een van de (te) laatkomers. Om nu alles opnieuw te gaan doen lijkt me niet bepaald handig. Volgend jaar beter.
0
Onweerwolf
geplaatst: 2 januari 2013, 21:14 uur
In mijn eerste draft van het systeem had ik de opzet nog wat kleiner gehouden en maar plaats voor 200 nominaties.

0
geplaatst: 2 januari 2013, 21:16 uur
ik ben zelf al blij met mijn 5 nominaties, ik ga ook akkoord met Poeha en Lukas. Ook al is het jammer voor mensen zoals kemm maar ik heb zijn nummer 1 van 2012 al genomineerd dus die moet niet klagen 

0
Onweerwolf
geplaatst: 2 januari 2013, 21:19 uur
Poeha schreef:
Wat mij betreft niet.
6 nummers? Als iemand dan mijn twee afvallers gaat nomineren, vind ik het best, anders niet
Op deze site is het altijd al geweest...wie het eerst komt, het eerst maalt, waarom hier nu vanaf wijken? Ik ben ook wel eens te laat voor een topic...balen inderdaad, maar daarna stemmen op de nummers die je dan, door anderen genomineerd, het sterkst vind.
(quote)
Wat mij betreft niet.

Ik ben het helemaal met je eens, in principe. Te laat is te laat. De enige reden waarom ik er nu over twijfel om het te veranderen ligt simpelweg in het gecombineerde feit dat ik gewoon niet ingeschat had dat er zo veel animo zou zijn en daarnaast dat ik daarom volgend jaar sowieso 6 of 5 nominaties per persoon ga doen. Dus denk ik, ik kan het ook in één keer goed doen en meteen met 6 nominaties pp beginnen.
Het totaal aantal nominaties blijft absoluut gelijk volgend jaar. Groter maken zorgt ook weer voor grotere ladders en dan wordt het teveel naast de MuMeLadder en andere games. Niet alleen voor een heleboel andere mensen maar ook voor mij, gewoon qua luisterdruk. Het moet leuk blijven en geen verplichting worden
0
geplaatst: 2 januari 2013, 21:20 uur
Ik wil best nog wel wat nominaties opofferen voor de telaatkomers.
0
geplaatst: 2 januari 2013, 21:25 uur
herman schreef:
Faunts - M4 (Part I) spotify:track:4Ol0DcoxYNGOlm05eeETWa
Faunts - M4 (Part I) spotify:track:4Ol0DcoxYNGOlm05eeETWa
Deze vervang ik voor:
Ariel Pink's Haunted Graffiti - Round and Round spotify:track:2qKTOaX1ZeMWn3aKhpxkz5
Het beste nummer van 2011 en één van de geschrapte nummers uit de startlijst.
0
geplaatst: 2 januari 2013, 21:29 uur
Tof! 
En als er te weinig is, ben ik ook wel bereid wat in te leveren, hoor
> Josh T. Pearson - Woman When I've Raised Hell, alhoewel de vervangende persoon het lied dan wel moet draaien en beoordelen, en verslag brengen in een mooi betoog via PM.

En als er te weinig is, ben ik ook wel bereid wat in te leveren, hoor
> Josh T. Pearson - Woman When I've Raised Hell, alhoewel de vervangende persoon het lied dan wel moet draaien en beoordelen, en verslag brengen in een mooi betoog via PM.
0
geplaatst: 2 januari 2013, 21:45 uur
jassn schreef:
Ook al is het jammer voor mensen zoals kemm maar ik heb zijn nummer 1 van 2012 al genomineerd dus die moet niet klagen
Ook al is het jammer voor mensen zoals kemm maar ik heb zijn nummer 1 van 2012 al genomineerd dus die moet niet klagen
Inderdaad, en ik ben al veel leuke dingen tegengekomen, dus als er niets meer valt te nomineren kan ik me daar perfect bij neerleggen. Je gaat op een of andere manier gewoon wat minder meeleven met een topic als je zelf niks hebt bijgedragen. Ofzo?
0
geplaatst: 2 januari 2013, 22:28 uur
Voor mij ook geen probleem. Wanneer zeggen we welke afvallen?
0
geplaatst: 2 januari 2013, 22:38 uur
Ik zou persoonlijk liever hebben van niet, omdat ik m'n nominaties die ik al tot het uiterste heb moeten elimineren, daar nu nog 2 nog nummers van moet afschrapen, voor nummers die mij waarschijnlijk niet veel kunnen schelen. Als het daarentegen echt niet anders kan, dan is het maar zo maar het is wel met spijt in het hart.
Het statement van Poeha klopt wel dat er op alle andere forumtopics ook wel het beleid wordt toegepast van te laat zijn is jammer en wacht maar tot volgend jaar. Misschien moeten de laatkomers volgend jaar maar wat alerter zijn (een mooi voornemen
).
Het statement van Poeha klopt wel dat er op alle andere forumtopics ook wel het beleid wordt toegepast van te laat zijn is jammer en wacht maar tot volgend jaar. Misschien moeten de laatkomers volgend jaar maar wat alerter zijn (een mooi voornemen
).
0
geplaatst: 2 januari 2013, 22:39 uur
dumb_helicopter schreef:
Misschien moeten de laatkomers volgend jaar maar wat alerter zijn (een mooi voornemen
).
Misschien moeten de laatkomers volgend jaar maar wat alerter zijn (een mooi voornemen
). Ik was ziek.

* denotes required fields.