MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2013]

zoeken in:
Mijn top 12 ook, maar hij heeft ook mijn bottom 3 in zijn top 12 staan

Hebben jullie allemaal ook jullie nummers 13 t/m 24 ingestuurd, of ben ik de enige die niet nog meer mijn hersens wilde pijnigen door die liedjes niet ook nog te hoeven rangschikken?

Onweerwolf

Onweerwolf
hoi123 schreef:
Hebben jullie allemaal ook jullie nummers 13 t/m 24 ingestuurd, of ben ik de enige die niet nog meer mijn hersens wilde pijnigen door die liedjes niet ook nog te hoeven rangschikken?

Een aantal mensen hebben dat gedaan.

Ik voornamelijk omdat ik pas doorhad dat een top 12 genoeg was toen ik de hele finalelijst al had gerangschikt

Onweerwolf

Geweldige uitwerking zo, Marcel

Dat Songfestival scorebord...mijn vrouw vroeg waarom ik zo zat te gniffelen achter de laptop

hoi123 schreef:
Ik heb alleen mijn top 12 ingestuurd. De nummers 13 tot en met 24 zijn puur voor mijn eigen administratie

Onweerwolf
Thanks! Ik ben er zelf ook content mee.

Zat wel een avondje of twee werk in om het helemaal te maken, maar ik heb het nu zo voor elkaar met wat vba code dat ik met 1 druk op de knop automatisch een random nieuwe user krijg waarna meteen het scoreboard volledig wordt geupdate en met een tweede sneltoets kan ik het automatisch uploaden en dan hoef ik het alleen nog maar te plakken in het topic hier.

Cured
Gaaf gedaan zeg ! Helaas ben ik vergeten mijn top 12 in te sturen, maar ik volg het wel.

Onweerwolf

Mooi lijstje, YeahYeahYeah! Veel overeenkomsten met mijn lijst.

wat een fantastische top 3 momenteel

Onweerwolf

Onweerwolf
Zo! Alle nummers zijn van de 0 af!

Leuke ontknoping zo! Moet werken vandaag, maar zal af en toe ff hier komen spieken.

Onweerwolf Echt geweldig gedaan

Onweerwolf
Tijd voor de punten van de host!!! *luid applaus*

http://puu.sh/5rMYV.png

Coming up next: Rhythm & Poetry!

voor Onweerwolf en zijn nieuwe manier van presenteren! Ik ben benieuwd wie er met de trofee aan de haal zal gaan.

Onweerwolf
Een voorzichtige eerste analyse leert dat Rebellion (Lies) veel punten van de andere 3 AF nummers lijkt te hebben weggesnoept want die blijven alle 3 onderin hangen.

Onweerwolf

Onweerwolf

En plots is Tunnels het hoogt genoteerde AF-nummer! Ik ben benieuwd hoe lang dat gaat duren!

Onweerwolf
Onweerwolf schreef:
Een voorzichtige eerste analyse leert dat Rebellion (Lies) veel punten van de andere 3 AF nummers lijkt te hebben weggesnoept want die blijven alle 3 onderin hangen.

En meteen gaan de Neighborhoods bezig met een inhaalslag.

Ashtray Wasp lijkt de hype voorlopig ook waar te maken...

Onweerwolf
Choconas is net op tijd weer wakker zie ik, want die leverde gisternacht het laatste lijstje in.

Onweerwolf schreef:
startladder

De top-6 enkel Arcade Fire en The National

Onweerwolf schreef:
En wat doet Jigsaw? Als het om een aller tijden lijst gaat is Radiohead haast ongenaakbaar maar hun piek ligt toch echt wel in de periode die we bij De Witte Trui niet behandelen.

In 2007 hadden ze nog een enorme piek!

panjoe (moderator)
Jemig OWW, magnifiek georganiseerd en fantastisch weergegeven... Hele bigge up!

Onweerwolf

Echt briljante presentatie! Chapeau OWW

Onweerwolf
Portishead neemt de dubbele leiding nu.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:41 uur

geplaatst: vandaag om 07:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.