Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2013]
zoeken in:
0
geplaatst: 24 november 2013, 13:52 uur
Portishead rules! 
Wat een top-8 nu, alleen Bloodbuzz Ohio stond niet in mijn lijstje.

0
Onweerwolf
geplaatst: 24 november 2013, 13:53 uur
Dank voor de complimenten iedereen! Ik doe het graag. Vind het leuk om te maken en te delen met jullie.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 24 november 2013, 13:55 uur
Teunnis schreef:
Portishead rules!
Portishead rules!

Gaat hopenlijk nog veranderen
0
geplaatst: 24 november 2013, 13:55 uur
Redelijk elektronische top-4 tot nog toe, had ik niet verwacht (maar met 3 van de 4 ben ik (meer dan) akkoord).
Inderdaad alle complimenten, Onweerwolf.
Inderdaad alle complimenten, Onweerwolf.

0
geplaatst: 24 november 2013, 14:03 uur
Het duizelt me voor de ogen, wat een prachtige spannende presentatie zo 

0
geplaatst: 24 november 2013, 14:06 uur
Hèhè, No Cars Go is eindelijk van die akelige laatste plaats af. Ik had dit nummer toch een stuk hoger ingeschat. Er komen nog 45 lijstjes, dus er kan nog heel wat veranderen.
0
geplaatst: 24 november 2013, 14:08 uur
Fake Empire, No Cars Go, maar vooral ook Radiohead en Chicago vallen tot nu toe erg tegen.
0
geplaatst: 24 november 2013, 14:09 uur
1 lijstje per 10 minuten zie ik, dat is nog 7,5 uur. Dat wordt thuisbezorgd.nl vanavond.
0
geplaatst: 24 november 2013, 14:10 uur
Onweerwolf schreef:
Choconas is net op tijd weer wakker zie ik, want die leverde gisternacht het laatste lijstje in.
Choconas is net op tijd weer wakker zie ik, want die leverde gisternacht het laatste lijstje in.
Jahoor, ik ben weer mooi op tijd wakker, zie ik. Wat een prachtige manier van presenteren heb je gevonden, ziet er gelikt uit!
0
geplaatst: 24 november 2013, 14:12 uur
Ik denk dat de nummers voorlopig nog wel dicht op elkaar blijven staan, komt waarschijnlijk vooral omdat love/hate nummers wel bovenaan lijstjes staan en daardoor ook veel punten vergaren. Dat gaat ten koste van nummers die iedereen wel redelijk goed vind. Daarom blijft het voorlopig lekker spannend. Fantastisch uitgewerkt Onweerwolf
0
geplaatst: 24 november 2013, 14:15 uur
Roscoe op 1. 
Overigens begrijp je nu zelf ook wel dat we nu behoorlijk wat verwachten van de MuMe Ladder Finale presentatie, hè.
En zo staan alle National opeens in het rechterrijtje. En Madrugada was een paar lijstjes terug nog een van de onderste.

Overigens begrijp je nu zelf ook wel dat we nu behoorlijk wat verwachten van de MuMe Ladder Finale presentatie, hè.

En zo staan alle National opeens in het rechterrijtje. En Madrugada was een paar lijstjes terug nog een van de onderste.
0
Onweerwolf
geplaatst: 24 november 2013, 14:16 uur
chevy93 schreef:
Dan moet je bij El Ninjo zijn.

0
geplaatst: 24 november 2013, 14:16 uur
Opmerkelijk dat Gele Stift met z'n Madrugada avatar The Kids niet in z'n top12 heeft staan.
0
geplaatst: 24 november 2013, 14:17 uur
Onweerwolf!
Blij dat ik online ben om het live mee te maken, erg tof! 
En mss kunnen Midlake en Fuck Buttons even van plaats wisselen..
Blij dat ik online ben om het live mee te maken, erg tof! 
En mss kunnen Midlake en Fuck Buttons even van plaats wisselen..

0
geplaatst: 24 november 2013, 14:20 uur
Surf Solar doet het inderdaad erg slecht, maar dat had ik eerlijk gezegd al wel een beetje zien aankomen.
0
geplaatst: 24 november 2013, 14:22 uur
Outlaw104 schreef:
Opmerkelijk dat Gele Stift met z'n Madrugada avatar The Kids niet in z'n top12 heeft staan.
Ik had eigenlijk nog een plekje moeten vrijmaken voor Madrugada, maargoed sommige andere fantastische nummers hebben ook mijn top 12 niet gehaald

0
geplaatst: 24 november 2013, 14:26 uur
Mooi zo, stoepkrijt, nu begint die top 2 ergens op te lijken.
Mijn top 3 zou ook uitsluitend Arcade Fire geweest zijn.
Mijn top 3 zou ook uitsluitend Arcade Fire geweest zijn.
0
Onweerwolf
Stoepkrijt verontschuldigde zich al bij het insturen van z'n lijstje voor Arcade Fire. 

0
en dan heeft hij nog niet eens een album van Arcade Fire in zijn top 5 staan 

0
Ik was al bang voor zulke reacties
Ik ben absoluut geen fanboy, maar deze drie nummers zijn nu eenmaal waanzinnig goed. Ik denk dat er buiten deze nummers geen enkel ander Arcade Fire-nummer mijn top 12 gehaald zou hebben.
Dat zeg ik. Ik ben geen fanboy!
O, by the way: Neon Bible staat er wel in hoor. Maar die moet ik er binnenkort maar eens uithalen. Iets te wisselvallig album eigenlijk.
Ik ben absoluut geen fanboy, maar deze drie nummers zijn nu eenmaal waanzinnig goed. Ik denk dat er buiten deze nummers geen enkel ander Arcade Fire-nummer mijn top 12 gehaald zou hebben.Dat zeg ik. Ik ben geen fanboy!
O, by the way: Neon Bible staat er wel in hoor. Maar die moet ik er binnenkort maar eens uithalen. Iets te wisselvallig album eigenlijk.
0
geplaatst: 24 november 2013, 14:29 uur
Ik voel je, stoelkrijt. Wacht nog maar op mijn lijstje. 
en ja, ik ben wel een fanboy

en ja, ik ben wel een fanboy
0
geplaatst: 24 november 2013, 14:29 uur
Wow, werkelijk een schitterende manier om de lijst bekend te maken 
Jammer dat ik straks weg moet, maar dan haal ik het vanavond wel in ^^

Jammer dat ik straks weg moet, maar dan haal ik het vanavond wel in ^^
0
geplaatst: 24 november 2013, 14:30 uur
Drie keer Funeral in de top 3? Zet dan op zijn minst No Cars Go op vier 

* denotes required fields.