MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / De Witte Trui [Editie 2013]

zoeken in:
Portishead rules!

Wat een top-8 nu, alleen Bloodbuzz Ohio stond niet in mijn lijstje.

Onweerwolf
Dank voor de complimenten iedereen! Ik doe het graag. Vind het leuk om te maken en te delen met jullie.

DjFrankie (moderator)
Teunnis schreef:
Portishead rules!

Wat een top-8 nu, alleen Bloodbuzz Ohio stond niet in mijn lijstje.

Gaat hopenlijk nog veranderen

Redelijk elektronische top-4 tot nog toe, had ik niet verwacht (maar met 3 van de 4 ben ik (meer dan) akkoord).

Inderdaad alle complimenten, Onweerwolf.

Onweerwolf

Het duizelt me voor de ogen, wat een prachtige spannende presentatie zo

Hèhè, No Cars Go is eindelijk van die akelige laatste plaats af. Ik had dit nummer toch een stuk hoger ingeschat. Er komen nog 45 lijstjes, dus er kan nog heel wat veranderen.

Fake Empire, No Cars Go, maar vooral ook Radiohead en Chicago vallen tot nu toe erg tegen.

1 lijstje per 10 minuten zie ik, dat is nog 7,5 uur. Dat wordt thuisbezorgd.nl vanavond.

Onweerwolf schreef:
Choconas is net op tijd weer wakker zie ik, want die leverde gisternacht het laatste lijstje in.

Jahoor, ik ben weer mooi op tijd wakker, zie ik. Wat een prachtige manier van presenteren heb je gevonden, ziet er gelikt uit!

Onweerwolf

Ik denk dat de nummers voorlopig nog wel dicht op elkaar blijven staan, komt waarschijnlijk vooral omdat love/hate nummers wel bovenaan lijstjes staan en daardoor ook veel punten vergaren. Dat gaat ten koste van nummers die iedereen wel redelijk goed vind. Daarom blijft het voorlopig lekker spannend. Fantastisch uitgewerkt Onweerwolf

Roscoe op 1.

Overigens begrijp je nu zelf ook wel dat we nu behoorlijk wat verwachten van de MuMe Ladder Finale presentatie, hè.

En zo staan alle National opeens in het rechterrijtje. En Madrugada was een paar lijstjes terug nog een van de onderste.

Onweerwolf
chevy93 schreef:
Overigens begrijp je nu zelf ook wel dat we nu behoorlijk wat verwachten van de MuMe Ladder Finale presentatie, hè.

Dan moet je bij El Ninjo zijn.

Opmerkelijk dat Gele Stift met z'n Madrugada avatar The Kids niet in z'n top12 heeft staan.

Onweerwolf! Blij dat ik online ben om het live mee te maken, erg tof!

En mss kunnen Midlake en Fuck Buttons even van plaats wisselen..

kemm schreef:
En mss kunnen Midlake en Fuck Buttons even van plaats wisselen..
Surf Solar doet het inderdaad erg slecht, maar dat had ik eerlijk gezegd al wel een beetje zien aankomen.

Onweerwolf

Outlaw104 schreef:
Opmerkelijk dat Gele Stift met z'n Madrugada avatar The Kids niet in z'n top12 heeft staan.

Ik had eigenlijk nog een plekje moeten vrijmaken voor Madrugada, maargoed sommige andere fantastische nummers hebben ook mijn top 12 niet gehaald

Really, stoepkrijt, really??

Wat een fanboy, die stoepkrijt!

Mooi zo, stoepkrijt, nu begint die top 2 ergens op te lijken. Mijn top 3 zou ook uitsluitend Arcade Fire geweest zijn.

Onweerwolf
Stoepkrijt verontschuldigde zich al bij het insturen van z'n lijstje voor Arcade Fire.

en dan heeft hij nog niet eens een album van Arcade Fire in zijn top 5 staan

Ik was al bang voor zulke reacties Ik ben absoluut geen fanboy, maar deze drie nummers zijn nu eenmaal waanzinnig goed. Ik denk dat er buiten deze nummers geen enkel ander Arcade Fire-nummer mijn top 12 gehaald zou hebben.

jassn schreef:
en dan heeft hij nog niet eens een album van Arcade Fire in zijn top 5 staan
Dat zeg ik. Ik ben geen fanboy! O, by the way: Neon Bible staat er wel in hoor. Maar die moet ik er binnenkort maar eens uithalen. Iets te wisselvallig album eigenlijk.

Ik voel je, stoelkrijt. Wacht nog maar op mijn lijstje.

en ja, ik ben wel een fanboy

Wow, werkelijk een schitterende manier om de lijst bekend te maken

Jammer dat ik straks weg moet, maar dan haal ik het vanavond wel in ^^

Fanbois

Toffe presentatie Marcel, erg netjes.

hoi123 schreef:
Ik voel je, stoelkrijt. Wacht nog maar op mijn lijstje.

en ja, ik ben wel een fanboy
Drie keer Funeral in de top 3? Zet dan op zijn minst No Cars Go op vier

Onweerwolf

Gast
geplaatst: vandaag om 09:19 uur

geplaatst: vandaag om 09:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.