MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums (Versie 8)

zoeken in:
Dat zegt dan meer over jouw smaak dan over de breedte van het speelveld, ik tel 12 albums met de maximale score bij de laatste 16. En de resterende 4 staan op 4,5*, dus veel te klagen heb ik niet. Behalve dan dat het vaak erg lastig kiezen is...

Casartelli (moderator)
GrafGantz schreef:
Dat zegt dan meer over jouw smaak dan over de breedte van het speelveld, ik tel 12 albums met de maximale score bij de laatste 16. En de resterende 4 staan op 4,5*

Ik zoek nog even naar de juiste formulering van een tu quoque op dit punt...

Maak vooral van je hart geen moordkuil.

7-1

7-2

8-2

2. Marvin Gaye - What's Going On (1971) vs. Neil Young - Harvest (1972)

0-1

0-2, ik tel er nog 6 boven de 4,0* (Dark Side of the Moon, Harvest, Colour of Spring, Joshua Tree, L.A. Woman, The Doors)

1-2

2-3,

Ik tel 3x 4*, paar 3,5*en en wat onvoldoendes. En de beste 2 platen moeten tegen elkaar. Bovendien is er ontzettend weinig variatie over, deze fase is wel eens leuker geweest in de K.O.

3-3

4-3

4-4

Ik tel een 5*-album en vier 4,5*-albums, kan erger. Helaas ligt het 5*-album er al uit, maar wel tegen een 4,5*-album, dus daar kan ik mee leven. En Roberta is ontzettend ver gekomen, dat vind ik ook erg leuk.

5-4

Hmm, Harvest moet ik toch maar met een halfje verlagen.

6-4

Jammer dat Aphex Twin nu tegen de banaan loot, mijn twee overgebleven favorieten.

Cured
6-5

nog één zorgwekkend album over

7-6

Op Aphex Twin na, wel weer allemaal ontzettend voorspelbare platen. En Aphex Twin ligt er na deze ronde ook uit...

7-7 twee mindere broeders

Cured
Titmeister schreef:
En Aphex Twin ligt er na deze ronde ook uit...
dat is wel te hopen...

8-7

Cured schreef:
(quote)
dat is wel te hopen...

Mss moet je je vooringeprogammeerde afkeur eens naast je neer leggen en er onbevooroordeeld naar luisteren. Zo ver ligt het niet van je nummer 1 af

8-8

Cured
@Titmeister: ik houd niet van die beats en het 'drukkere' werk (techno), hoewel dit relatief wel meevalt. Ik zei het met name om dat mijn voorkeur duidelijk naar de VU in die battle gaat.

Cured
Titmeister schreef:
(quote)

Mss moet je je vooringeprogammeerde afkeur eens naast je neer leggen en er onbevooroordeeld naar luisteren. Zo ver ligt het niet van je nummer 1 af
Er is niks vooringeprogrammeerd aan mij, i.t.t. dit soort muziek

9-8

The Doors twee keer tegen U2, jammer dat The Doors albums niet tegen elkaar hebben geloot.
Makkie voor U2, wat mij betreft.

johannesA
9-9

9-10

9-11

Gast
geplaatst: vandaag om 10:58 uur

geplaatst: vandaag om 10:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.