MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums (Versie 8)

zoeken in:
Cured
die 2e is stukken belangrijker, interessanter en beter in de rockgeschiedenis

Of een album belangrijk is in de rockgeschiedenis laat mij siberisch koud. Ik stem op het album dat ik het mooiste vind. En dat is dat van Aphex Twin

4-3

Cured schreef:
die 2e is stukken belangrijker, interessanter en beter in de rockgeschiedenis
Ja, en Jan Smit heeft meer voor de Palingsound betekent dan Marvin Gaye.

4-4

4-5

6-5

7-5

Al zou strategisch een stem op VU slimmer zijn, aangezien Aphex Twin met de ronde kanslozer wordt.

Cured
chevy93 schreef:

(quote)
Ja, en Jan Smit heeft meer voor de Palingsound betekent dan Marvin Gaye.
Ja en voor Chevy moet alles keurig binnen de (paling) lijntjes blijven. . (overigens zijn de Cats dé mannen van de palingsound, en nou niet bepaald Jantje Smit)

Dus omdat The Cats de mannen van de palingsound waren, kan Jan Smit er niks voor betekend hebben?

Cured
Arrie schreef:
Dus omdat The Cats de mannen van de palingsound waren, kan Jan Smit er niks voor betekend hebben?
Jan Smit heeft alleen wat betekend voor 14 - jarige tienermeisjes en overjarige huisvrouwen

Cured schreef:
Jan Smit heeft alleen wat betekend voor 14 - jarige tienermeisjes en overjarige huisvrouwen
Overjarige huisvrouwen? Die zie je eerder bij die hippies uit de jaren '70.

Maar verder denk ik dat je mijn punt niet snapt of niet wilt snappen.

8. Pink Floyd - The Dark Side of the Moon (1973) vs. The Smiths - The Queen Is Dead (1986)

0-1

1-1

2-1, dit is pas een belangrijk, interessant en beter album uit de rockgeschiedenis.

3-2

3-3

Cured
3-4

3-5

5-5

Cured schreef:
(quote)

Maar wel meer dan Marvin Gaye en dat was het punt dat gemaakt werd.

6-5

6-6

Gast
geplaatst: vandaag om 05:44 uur

geplaatst: vandaag om 05:44 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.