MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums (Versie 8)

zoeken in:
Zou bij uitstek een battle voor mij zijn, als een van de weinige liefhebbers van zowel hiphop als classic rock hier. Helaas ken ik van beide albums slechts 2 nummers, en dat vind ik te weinig om een stem uit te brengen...

Yann Samsa
roep dan als jullie me nodig hebben

4-3

Cured
4-4 dus

Zeg, is de stand niet 4-4?

Cured
Ja, dat is hij/zij.

Yann Samsa
Al die standjes, ik geraak er niet meer aan uit.

Cured
Chicago door na 24-uurs regel

Cured
57. Iron & Wine - The Creek Drank the Cradle (2002) vs. Pink Floyd - Animals (1977)

1-0

2-0

Dan zie je dus over het hoofd dat heicro's stem volgens de regels ongeldig is. Ach, mij best, ik zie toch liever Chicago door.

Casartelli (moderator)
3-2

Yann Samsa
3-3

58. Roxy Music - For Your Pleasure (1973) vs. Charles Mingus - The Black Saint and the Sinner Lady (1963)
1-0

Oei, nu moet ik nog tegen Roxy Music stemmen ook.

1-1

Cured
2-1

Lukk0
Ah, net op tijd zie ik

4-5

59. Sufjan Stevens - Illinois (2005) vs. Big L - Lifestylez ov da Poor & Dangerous (1995)

Cured
0-1

2-2

Big L is niet echt mijn favoriete hiphopplaat, maar Sufjan doet zijn naam eer aan.

Yann Samsa
3-2 een van de leukste artiesten van de laatste jaren versus een errug matige hiphopplaat.

Ferre Clabau schreef:
3-1 een van de leukste artiesten van de laatste jaren versus een errug matige hiphopplaat.

Ik neem aan dat je op Sufjan Stevens stemt..... Dan is de stand nu

3-2

Gast
geplaatst: vandaag om 08:27 uur

geplaatst: vandaag om 08:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.