MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums (Versie 8)

zoeken in:

Allebei heel goeie platen.

5-2

60. Supertramp - Crime of the Century (1974) vs. Kendrick Lamar - good kid, m.A.A.d city (2012)

Dit is wel heel erg moeilijk om aan de verleiding te weerstaan om niet op Kendrick te stemmen. Suffe Supertramp (wat ik ervan ken dan toch).

60. Supertramp - Crime of the Century (1974) vs. Kendrick Lamar - good kid, m.A.A.d city (2012)

1-0

Yann Samsa
1-1

Cured
2-3

Ploppesteksel schreef:
Dit is wel heel erg moeilijk om aan de verleiding te weerstaan om niet op Kendrick te stemmen. Suffe Supertramp (wat ik ervan ken dan toch).
Tja, voor mij precies het tegenovergestelde. Hoe groot is de kans dat dat andere album beter blijkt dan mijn favoriete album aller tijden?

Groter dan de kans dat je het andere album zal beluisteren?

Dat is dus per definitie onmogelijk.

Dit topic heeft haar geloofwaardigheid toch al verloren. Gewoon stemmen Chevy.

61. George Harrison - All Things Must Pass (1970) vs. Raekwon - Only Built 4 Cuban Linx... (1995)

1-0

Cured
4-0

Casartelli (moderator)
5-0

Casartelli (moderator)
62. Black Sabbath - Black Sabbath (1970) vs. Johnny Cash - American V: A Hundred Highways (2006)

Cured
5-1

63. Van Morrison - Astral Weeks (1968) vs. Prince - Sign 'O' the Times (1987)

1-0

3-2 beide goed

Gast
geplaatst: vandaag om 10:05 uur

geplaatst: vandaag om 10:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.